mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.

Gå ner 
+6
Lowest
grothen
Go Offroad
SmileRacer
qurren
Grönis
10 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 29, 2010 7:54 pm

Mudzilla skrev:
De är bara för utvalda kunder Laughing Laughing
Pris 150 kr/st, finns i 2"

happ det e kört för mej då affraid Har nu monterat boxen och problemet e nu mer helt borta, så det fattas helt enkelt lite soppa efter jag monterade snorklarna Very Happy
Fy fan nu e jag nöjd som fan, nu ska jag testa lägga i K&N filteret och pilla lite på inställningarna på boxen och se hur man kan få den att gå.
Men jag va ut på täkten innan jag åkte hem och den går på bakhjulen nu hela tiden What a Face pig pig


Så jag återkommer med det slutliga resultatet alien alien alien alien cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 29, 2010 8:10 pm

Nice Grönis! Känn dig utvald Wink
Men du har väl Outerwears strumpa runt ditt KN väl???
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimeons sep 29, 2010 8:16 pm

Go Offroad skrev:
Nice Grönis! Känn dig utvald Wink
Men du har väl Outerwears strumpa runt ditt KN väl???


strumpa? det har jag på mina fötter iallafall vet inte hur ni har det i fjollträsk ( på skitbred norrlänska) cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimetor sep 30, 2010 9:13 pm

en liten bild på monteringen av Muzzys digi-tune box Glömde ta bilder på när jag koppla in den, gör det nästa gång jag e av med kåpan.


Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 IMG_1738
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 01, 2010 5:10 pm

Det var en fiffig placering Laughing
Men tänk på att den inte är vattentät, jag lade min på min Brute 840 i en Zip påse under kåpan på styret.
Ska du ha den under sadeln skulle jag absolut lagt den i nån tät behållare/påse Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 01, 2010 5:36 pm

givetvis tänker jag lägga den i en tät påse eller nått men jag gjorde så här nu innan jag pillat klart på den Very Happy Hur fick du den ända upp till styret? sladden va inte spec lång måste jag säga, den räckte precis att lägga den där jag la den.

jag ska ut ikväll nu och testa, tänkte även lägga i mitt K&N filter och se om jag behöver fintuna den lite.
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 01, 2010 6:47 pm

Jasså, den var mer tilltagen förut kanske? På Can Am har jag den inuti handskyddet t.o.m Shocked
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitimefre okt 01, 2010 7:39 pm

haha ok ska jag ha det så får jag nog fan slita i kabeln affraid
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.   Snorkelbygge Kawasaki kvf 750. - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Snorkelbygge Kawasaki kvf 750.
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Tech Tips :: Kawasaki-
Hoppa till: