mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus

Gå ner 
+4
wheel1
Tobbe
Grönis
Mudde
8 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:39 pm

hörde d,kanske kommer upp då cheers
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:40 pm

grothen skrev:
Grönis skrev:
grothen skrev:
fii f#n dagsljus ju cheers cheers cheers

bäst du e snäll annas bländar vi dej tills du grinar Very Happy:D:D:D:D:D:D:D

blända bäst du vill ja har inga backspeglar som ja blir bländad i Razz Razz Razz Wink

Vi är 2st som kan blända dej pirat
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:41 pm

haha jaha du menar så scratch
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:42 pm

grothen skrev:
hörde d,kanske kommer upp då cheers


Du är välkommen cheers Om vi tar samma väg som vi åkte sist med dagsljus så lär det bli jävligt kul i mörker Cool
Vissa delar av sträckan var det trångt som fan å lite svårkört när det var ljust.
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:43 pm

eftersom jag har lovat grothen att jag ska dra upp han ur alla skithål, och bara för sakens skull ska jag sätta tre st på bakraket som jag kan slå på enbart när jag ska bärga han ur skiten albino albino lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:44 pm

låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:46 pm

får be om ursäkt mudnutz om vi kapa sönder din tråd helt å hållet What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:47 pm

Grönis skrev:
får be om ursäkt mudnutz om vi kapa sönder din tråd helt å hållet What a Face

Ha ha - bara kul ju - kör hårt!!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:49 pm

Grönis skrev:
eftersom jag har lovat grothen att jag ska dra upp han ur alla skithål, och bara för sakens skull ska jag sätta tre st på bakraket som jag kan slå på enbart när jag ska bärga han ur skiten albino albino lol! lol!

Ja har en xenonsats med 55w som ligger kanske man ska sätta på dom mä till nattkörningen Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:51 pm

Det handlar ju om lysen så hähähä och det e ju rätt sjyst å se hur olika lampor lyser faktis, man får ju säga vad man vill att det finns ju inget än som slår xenon.

På jobbet har vi en fetingdiodlampa för 6000:- och det ska vara en värsting visst den lyser men fan den e dyr alltså... och en xenonlampa lyser mer för hala priset typ.
Sen sitter ju oftas denna typ av arbetsbelysning på traktorer å sånt skit och då behöver man inte ta lika stor hänsyn till strömförbrukningen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:52 pm

som om jag brukar fastna då eller Embarassed hahaha
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:52 pm

grothen skrev:
låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?

Jag har ett rum i källaren som skulle funka om du kan ligga sked mä grönis vill säga affraid
Jag kollar upp det för nu är det en jäla röra i rummet Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 9:55 pm

Lowest skrev:
grothen skrev:
låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?

Jag har ett rum i källaren som skulle funka om du kan ligga sked mä grönis vill säga affraid
Jag kollar upp det för nu är det en jäla röra i rummet Embarassed

haha oki ja gör d! ligga sked affraid affraid affraid jaja va gör man inte för atv-åka Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 10:05 pm

grothen skrev:
Lowest skrev:
grothen skrev:
låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?

Jag har ett rum i källaren som skulle funka om du kan ligga sked mä grönis vill säga affraid
Jag kollar upp det för nu är det en jäla röra i rummet Embarassed

haha oki ja gör d! ligga sked affraid affraid affraid jaja va gör man inte för atv-åka Very Happy

har du inte hört den här förut.... behöver inte vara bög för man suger av en polare affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 10:09 pm

No No No No No No
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 10:10 pm

Lowest skrev:
grothen skrev:
låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?

Jag har ett rum i källaren som skulle funka om du kan ligga sked mä grönis vill säga affraid
Jag kollar upp det för nu är det en jäla röra i rummet Embarassed

men tror du att den där fjollan vågar sova i samma hus som med 2st kawwaåkare då?
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitimetis okt 05, 2010 10:16 pm

Grönis skrev:
grothen skrev:
Lowest skrev:
grothen skrev:
låter ju helt cheers får man inackordera sig hos dig då?

Jag har ett rum i källaren som skulle funka om du kan ligga sked mä grönis vill säga affraid
Jag kollar upp det för nu är det en jäla röra i rummet Embarassed

haha oki ja gör d! ligga sked affraid affraid affraid jaja va gör man inte för atv-åka Very Happy

har du inte hört den här förut.... behöver inte vara bög för man suger av en polare affraid affraid affraid affraid affraid affraid


Riktiga män gör det i skithålet och åker Kawasaki affraid
Skithål = dyhål i skogen hahahahahahahahahaha
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus    Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus  - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Med och utan Vision X Solo Pod Led Extraljus
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Problem med extraljus
» Hur mycket extraljus kan jag klämma dit?
» Supervision Vision X SOLOPOD

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: MEDIA :: Bilder-
Hoppa till: