mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hur många.....

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Thunderkisse

Thunderkisse


Antal inlägg : 12
Join date : 10-04-29
Age : 51

Hur många..... Empty
InläggRubrik: Hur många.....   Hur många..... I_icon_minitimelör okt 09, 2010 9:47 pm

Hur många med mig ser inte fram emot kanske årets höjd punkt,ATV eXtreme Enduro i nyköping!
10 Team plus ett 40 tal förare som vågar ställa upp på denna EXTREME TÄVLING det slår alla rekord i sverige tror jag.
Vi var Knappt hälften vid förra årets stora happening.Mud nationals tre del tävlingar,om man inte räknar in Team Honda sverige.
Jag kan nästan nu lova att detta blir en kanon helg med mängder av upplevelser både för tävlande och åskådare.
Vi får ABSOLUT inte glömma våra GOA "kompisar" som fixar denna eminenta tillställning till oss. bounce
Till överst på sidan Gå ner
canamkan




Antal inlägg : 55
Join date : 10-02-12
Age : 48

Hur många..... Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många.....   Hur många..... I_icon_minitimelör okt 09, 2010 11:08 pm

kan inte annat än JÄTTE mycket hålla med cheers
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Hur många..... Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många.....   Hur många..... I_icon_minitimesön okt 10, 2010 10:08 am

Så sant, kännt på mig länge att detta skulle bli ett av årets stora event.
En rolig grej är att Adam Ladner kommer över för att rejsa med oss, gissa om det är bra för sporten!!!!! Man är ju en av de stora profilerna i landet där ATV sporten är störst.
Hade ju förmånen att träffa honom och hans familj i Texas, mer gästvänliga och trevliga människor får man leta efter. Passa på och tjabba lite med Adam om ni får chansen Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Sponsored content





Hur många..... Empty
InläggRubrik: Sv: Hur många.....   Hur många..... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur många.....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Nyköpings MS-
Hoppa till: