mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitimefre dec 03, 2010 12:35 am

Den 29-30/1 -2011 arrangerar TM's Offroad & Trailer Vinterträff i Brändåsen i samarbete med Askersunds Terrängfolk och nybildade Terräng Gruppen, ATV föreningen i Örebro län.


Det har varit lyckade vinterträffar tidigare både kallt och mycket snö så vi kör igen jan -2011

Vi har ett publikvänligt och varierat offroad område med skogsslingor, surhål (förhoppningsvis isbelagda), jordhögar, teknikbana, stockbro som är klart spektakulär, MudSpeed-banan samt lite nya röjda slingor för både bilar och ATV

ALLA typer av terrängfordon är välkomna: Standardbilar, ombyggda bilar, 4-hjulingar, ATVer, UTVer Om vi har snö och tjäle även tunga lastbilar. Ring och anmäl innan!
Övernattning fredag, lördag kväll. Sovplatser i stugor/verkstad. El finns till husvagnar/husbilar (men inga skarvsladdar)

Fest på lördagkvällen i vår verkstad eller i partytält med värme
Matbuffe: På lördag kvällen dukar vi upp ett bord fullastat med mat!! Som tidigare år blir det en blandning av det mesta
Mat & dryck ca 120:-

Filmvisning och bildspel med bigscreen 3x6m, filmer från dagens körningar och från sommarens och årets övningar!!

Ta med egna filmer och bilder. Vi kan köra de flesta datoriserade formaten

Välsorterad servering på samlingsplatsen (lördagen) med jordhögarna och surhålen inom synhåll
Anmälan 10:00 - 11:00

Körning lördag 11:00 - 17:00. Dagen börjar med frivillig safari (orienteringsrunda). Finsk offroad med fotokontroller som utförs av deltagarna själva

Körning söndag 11:00 - 15:00

Sväng av vid korsningen E20/Väg 50 (Statoil & McDonald's) och följ våra skyltar. Karta med vägbeskrivning finns på Kontakt sidan!

GPS-position för samlingsfältet: Lat: N 59º 4' 21.95" Long: E 15º 1' 21.49"

Kostnaden är 300:- för hela helgen med övernattning 2 nätter för föraren och 2 dagars körning.

Toa-vagn finns men ingen dusch.

Om man vill så går det bra att komma och köra endast en dag till samma kostnad 300:-

Välkomna klubbar o privatpersoner, nybörjare och proffs. Det finns skog o mark som passar allt och alla från 4-hjulingar, ATVer, UTVer, XC90, Santa Fe till Unimog o Tatra. Om du inte har någon 4X4 så ta din gamla 240 eller nåt annat på hjul och prova på våran rundbana. Eller kom bara hit och titta på o prata med folk och ha en kul dag i skogen.
Kom ihåg!! Ta med familj och vänner.


Föranmälan för fordon över 3,5 ton,



Övernattning, mat, övriga frågor: Tommy 070 - 99 99 510 www.offroad-trailer.com

Mvh Tommy & Malin
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitimelör dec 04, 2010 7:45 pm

Hade varit jätte roligt att vara med, men jag är tyvärr utomlands under den veckan så jag kan inte infinna mig på detta event. Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari 342358 Hoppas ni har överseende med detta eftersom jag är kassör i Terräng gruppen. Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitimelör dec 04, 2010 9:26 pm

kennpe skrev:
Hade varit jätte roligt att vara med, men jag är tyvärr utomlands under den veckan så jag kan inte infinna mig på detta event. Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari 342358 Hoppas ni har överseende med detta eftersom jag är kassör i Terräng gruppen. Rolling Eyes

Du hinner ju knappt komma hem innan du åker på semester igen scratch
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitimesön dec 05, 2010 10:33 pm

Ja tyvärr så kan det vara när man har en fru som har resor som hobby intresse! Bara att gilla läget. flower
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitimemån jan 24, 2011 8:53 pm

Ni missar väl träffen i helgen och TerängGruppens årsmöte?

29:e januari. Årsstämma i Garaget på Brändåsens Terrängbana kl 11.00 –
12.00, anmäl ditt deltagande till rolf.atterling@hotmail.com så vi kan
planera för fika!

http://terranggruppen.wordpress.com
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Sponsored content





Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari Empty
InläggRubrik: Sv: Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari   Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vinterträff med Terräng Gruppen 29-30 januari
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Terräng Gruppen på skön tur
» Idag bildades Terräng Gruppen i Örebro län
» 6 januari bildas Svenska ATV föreningen
» Bilder från TerrängGruppens årsmöte / TM´s Vinterträff
» Vinterträff 6/2 Hofors

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Örebro Mudhogs-
Hoppa till: