mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Em kvällskörning söndag 25:e oktober

Gå ner 
+6
Bergvall
Mudzilla
Lerputten
Pellegnillot
hjacobs
Mudde
10 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 4:18 pm

Vad sägs om att lufta hojarna lite på Söndag em/kv tänkte om vi skulle träffas i Glanshammar och dra en repa på kraftledningen och upp mot kägleholm.

Avfärd 17.00 hemmifrån mig?!?

Nån som kan och vill hänga på?!?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 6:17 pm

mudnutz skrev:
Vad sägs om att lufta hojarna lite på Söndag em/kv tänkte om vi skulle träffas i Glanshammar och dra en repa på kraftledningen och upp mot kägleholm.

Avfärd 17.00 hemmifrån mig?!?

Nån som kan och vill hänga på?!?


Jag är på, dvs om alkoholen gått ur kroppen. Razz Razz Razz

//Håkan.
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 6:21 pm

Har den inte gått ur kroppen kl 17.00 på söndag skall vi nog söka hjälp åt dig för då är det nog dags för en avgiftning affraid
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Pellegnillot
Mudhogs Örebro
Pellegnillot


Antal inlägg : 15
Join date : 09-09-24
Age : 48

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: körning   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 7:49 pm

Jag kommer cheers cheers
Skall inte glömma filmen
Pelle
Till överst på sidan Gå ner
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 56

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 9:02 pm

Jag är lite sugen på att hänga med, men måste ju fixa till lite bättre nattbelysning först.
Får kolla vad lådorna i garaget har att erbjuda innan jag tackar ja, enda lösningen på kort varsel.
Hursomhelst kan ni ju komma vägen förbi innan skogsrundan, så ska Håkan få en skiva med en massa filmmaterial från Hova.
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 9:16 pm

Lerputten skrev:
Jag är lite sugen på att hänga med, men måste ju fixa till lite bättre nattbelysning först.
Får kolla vad lådorna i garaget har att erbjuda innan jag tackar ja, enda lösningen på kort varsel.
Hursomhelst kan ni ju komma vägen förbi innan skogsrundan, så ska Håkan få en skiva med en massa filmmaterial från Hova.

En film med lite 2 hjuls wheeling på, eller snarare hänga efter på styret wheeling. Very Happy Very Happy Very Happy

//Håkan. lol!
Till överst på sidan Gå ner
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 56

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 9:25 pm

Eller nästan bli överkörd av sin egen maskin... Rolling Eyes Tolkningsfråga Laughing
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 9:33 pm

Lerputten skrev:
Eller nästan bli överkörd av sin egen maskin... Rolling Eyes Tolkningsfråga Laughing

Hmm......svårt att säga, måste nog se filmen först. Razz Razz Razz Razz Razz

//Håkan.
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 10:05 pm

Lerputten skrev:
Jag är lite sugen på att hänga med, men måste ju fixa till lite bättre nattbelysning först.
Får kolla vad lådorna i garaget har att erbjuda innan jag tackar ja, enda lösningen på kort varsel.
Hursomhelst kan ni ju komma vägen förbi innan skogsrundan, så ska Håkan få en skiva med en massa filmmaterial från Hova.

Jag har ett par lampor liggandes annars, du kan hämta dom i morgon om du vill.

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Productimage
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 56

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 10:18 pm

Jag var ute i garaget och inventerade nyss, och vad fann jag där??? Question
Jo ett par rektangulära och ett par runda extraljus av annan sort än LED och Xenon, typ gasdrivna eller något liknande.
Ska göra en enklare ramp under morgondagen att fästa dem i, så får jag se vilka jag använder. Tror det räcker med 2 st för för att fortfarande kunna ha någon inmatning av ström till batteriet och inte bara utmatning. Idea Idea
Tror det komer att bli en bra lösning för stunden bounce
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 10:34 pm

Låter ju lovande.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 11:10 pm

Måste bara upplysa (kul va?) er om Supervision LED ljus.
Sketa dyra men faktiskt värda sina slantar måste jag säga.

Jag har ju en LED40 ramp på RZR som ger dagsljus i skogen med Imud har en LED20 på Brutten och det räcker gott.

Det fina i kråksången är ju att de inte drar ur batteriet och att de tål stryk Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Bergvall
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Bergvall


Antal inlägg : 241
Join date : 09-09-27
Age : 44

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimefre okt 23, 2009 11:24 pm

mudnutz skrev:
Vad sägs om att lufta hojarna lite på Söndag em/kv tänkte om vi skulle träffas i Glanshammar och dra en repa på kraftledningen och upp mot kägleholm.

Avfärd 17.00 hemmifrån mig?!?

Nån som kan och vill hänga på?!?

Hmmmn kanske det får se om det går Basketball
Till överst på sidan Gå ner
http://quadsweden.se/v9/profile.aspx?bpqcemmpjj
Palm
Mudhogs Örebro
Palm


Antal inlägg : 469
Join date : 09-09-25
Age : 44

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 11:47 am

JAAAAAAA kan oxå va med!!!!!
Om Fylking skulle ha sagt... ÄÄÄNTLLIGEENNNN cheers Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.no-more-heart-disease.com
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 12:27 pm

Då kanske vi blir 6 hojar i morgon, kul! Ni som inte har varit här tidigare Klicka på denna länken!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Tommytm
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Tommytm


Antal inlägg : 52
Join date : 09-10-07
Age : 54

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 4:00 pm

1: No No saknar en motor No No PETER skynda nu alien !!!! bounce bounce dax för lilla hjulafton snart så ja kan få ihop en maskin santa santa

2: No No motor razzlar så den ska vi byta bara ovanstående blir klar alien alien

3: No No motor sitter fast o Leif väntar på en avdragare innan den kan delas Suspect Suspect No No

4: No No Vägrar att köpa en 4e hoj affraid affraid innan punkt 1,2,3 är klara What a Face What a Face
Till överst på sidan Gå ner
http://www.offroad-trailer.com
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 4:46 pm

Det är ju för sorgligt, så många hojar och ingen att åka på?!?

Varför tar det sån tid? Saknas det delar eller vad?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Tommytm
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Tommytm


Antal inlägg : 52
Join date : 09-10-07
Age : 54

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 5:44 pm

mudnutz skrev:
Det är ju för sorgligt, så många hojar och ingen att åka på?!?

Varför tar det sån tid? Saknas det delar eller vad?

Nej men Peter blev över öst med jobb Crying or Very sad fast han e vist på g Very Happy Very Happy nu så ja e i väntans tider just nu Rolling Eyes Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
http://www.offroad-trailer.com
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 10:44 pm

Får vi besök av Hällefors i morgon????
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 11:02 pm

mudnutz skrev:
Får vi besök av Hällefors i morgon????

Har försökt peppa Bergwall att komma, vore kul om man blev ett par stycken hojar.

Hur går det med ljusen för div deltagare i morgon???

//Håkan. lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 11:11 pm

Typ så här;

Em kvällskörning söndag 25:e oktober 10326_1260891363283_1259664258_787926_5468506_n
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 11:21 pm

1: saknar en motor PETER skynda nu !!!! dax för lilla hjulafton snart så ja kan få ihop en maskin

2: motor razzlar så den ska vi byta bara ovanstående blir klar

3: motor sitter fast o Leif väntar på en avdragare innan den kan delas

4: Vägrar att köpa en 4e hoj innan punkt 1,2,3 är klara
-----------------------------------------------------------------------------------------------

/1: Motorn e på g...,glaadens renegade maskin blir klar i veckan sen byggs din ihop..
Fördelen e att mitt samvete gör att din motor renovering blir billigare ju längre jag väntar med den!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimelör okt 24, 2009 11:22 pm

Jovars. Ser lovande ut Roffe, kör inte bakom mig bara jag har backljus också. Laughing Laughing Laughing
Ser fram emot morgon dagen, det blir nog en kul kväll i skogen.

//Håkan.
Till överst på sidan Gå ner
Pellegnillot
Mudhogs Örebro
Pellegnillot


Antal inlägg : 15
Join date : 09-09-24
Age : 48

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimesön okt 25, 2009 11:06 am

Har alla stält om klockan så alla kommer i tid i kväll .
Mvh pelle...
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitimesön okt 25, 2009 11:23 am

Pellegnillot skrev:
Har alla stält om klockan så alla kommer i tid i kväll .
Mvh pelle...

Dom som inte har ställt om klockorna KOMMER I TID, ja typ en timme för tidigt men ändå. Laughing Laughing Laughing

//Håkan.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Em kvällskörning söndag 25:e oktober Empty
InläggRubrik: Sv: Em kvällskörning söndag 25:e oktober   Em kvällskörning söndag 25:e oktober I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Em kvällskörning söndag 25:e oktober
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» körning söndag den 3 oktober
» ATV eXtreme Nyköping 15-17 oktober
» Trialtävling 23 oktober i Partille
» Trial serien 2010
» Körning Hova 3 oktober

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Örebro Mudhogs-
Hoppa till: