mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitimesön dec 06, 2009 9:42 pm

Mini pirates, och mini hogsar.. Här kommer lite bilder från Junior ATV/Fiddy träffen för dem små som var i Brändåsen. Den minsta var min knodd som är 3 och körde lite. Sen den äldsta var väl Vincent 14 Dannes grabb.

Sen hade vi ju en tjej som körde Matilda en riktig tuffing, inte riktigt säker men 4 eller 5 är hon. Sen hade vi grabbarna lera.. Riktigt geggiga blev dem. Blivande Mud race mästare. Har lagt en länk med korten efter som det blev en 100 st..

Håll tillgodo.

https://s1013.photobucket.com/albums/af256/atvpirates/Junior%20ATV%206%20dec/
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 56

Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitimesön dec 06, 2009 10:21 pm

Kannon bilder, Per cheers cheers What a Face
Ett gäng trötta och lite pig iga grabbar som till sist gav upp och åkte hemåt, nöjda med dagens skitgöra.
Tog ett tag att få rent maskinerna efter denna behandling. bounce bounce
Det lär bli fler sådana här körningar framöver, men det dröjer nog till nästa år nu, eftersom det är mycket annat som ska in i schemat framöver.
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 222
Join date : 09-10-27
Age : 56

Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitimesön dec 06, 2009 10:27 pm

pig kulltingarna såg ut att trivas lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.eastcoastatv.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitimesön dec 06, 2009 10:42 pm

Ja det var riktigt kul för dem, det såg ut som om dem hade roligt. Min kotte tjata ihjäl mig nu att jag måste laga hans, så han tyckte det var kul iallafall. Hoppas bara att det blir mer tillfällen för dem små. Fast man vart rätt så sugen själv på att köra.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitimesön dec 06, 2009 11:15 pm

kennpe skrev:
Ja det var riktigt kul för dem, det såg ut som om dem hade roligt. Min kotte tjata ihjäl mig nu att jag måste laga hans, så han tyckte det var kul iallafall. Hoppas bara att det blir mer tillfällen för dem små. Fast man vart rätt så sugen själv på att köra.

Du såg ut att få bra motion i allafall..... Very Happy

lol! lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. Empty
InläggRubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.   Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Örebro Mudhogs-
Hoppa till: