mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?

Gå ner 
+7
grizzlyn
Eken87
kennpe
piRRe
zuki
Mudzilla
Mudde
11 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimesön maj 09, 2010 11:21 pm

Skulle vara kul att se vilka som har tänkt komma till Nyköping!!! Och hur Ni skall bo?

Jag själv Palm och Danne bor i husbilen
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 9:08 am

Jag och Glaaden kommer, kanske bor kvar Fre-Lörd men troligtvis åker man hem till sin egen säng.
Sitter nu och hårdbevakar vädret, det ser ut att vara 50/50 om det blir skit eller bra!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 10:15 am

jag o natta kommer vi ska nog bo på vandrar hem
Till överst på sidan Gå ner
piRRe
Mudhogs Sthlm
piRRe


Antal inlägg : 113
Join date : 09-09-11
Age : 50

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 10:56 am

Jag kommer fre-lör kanske knoppar i bilen ska iofs kolla upp lite andra lösningar!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.phbk.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 1:30 pm

Jag och Mogge kommer bara på lördag. Vilken tid ska man vara där?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 2:45 pm

en liten fråga kan man sova i klubbstugan på luftmadrass
Till överst på sidan Gå ner
Eken87

Eken87


Antal inlägg : 25
Join date : 09-12-20
Age : 36

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 4:51 pm

Efter samtal med min transportledare verkar det finnas en lösning på min ledighetsansökan, och som det verkar nu kommer jag ner tidigt fredag morgon och åker hem sent lördag kväll bounce
Till överst på sidan Gå ner
grizzlyn

grizzlyn


Antal inlägg : 33
Join date : 09-10-01
Age : 44

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 5:12 pm

jag o thom o snucke åker ner på fedagen What a Face
Till överst på sidan Gå ner
xlnt
Mudhogs Sthlm
xlnt


Antal inlägg : 65
Join date : 09-09-16
Age : 49

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 6:20 pm

Jag kommer att vara där. Har dock inte löst boende problemet ännu. Men något ska jag hitta på. Sova på flaket kanske. Smile
Till överst på sidan Gå ner
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 7:43 pm

xlnt skrev:
Jag kommer att vara där. Har dock inte löst boende problemet ännu. Men något ska jag hitta på. Sova på flaket kanske. Smile

Med lite snabba bud så har jag möjligheten att fixa militär-tält.
Han tar 100:- / person för hela helgen. Uppställt och klart.
Elda i kaminen och det blir garanterat varmt och torrt.

sture.berg@hotmail.com
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 7:49 pm

kennpe skrev:
Jag och Mogge kommer bara på lördag. Vilken tid ska man vara där?

Ska ni köra Trail så är det senast kl:08.15
Annars vid 09.30
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
grizzlyn

grizzlyn


Antal inlägg : 33
Join date : 09-10-01
Age : 44

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 8:13 pm

kan man bestämma sig på plats om man vill sova militärtält eller måste man boka Razz vet nämligen inte om jag kan stanna
Till överst på sidan Gå ner
piRRe
Mudhogs Sthlm
piRRe


Antal inlägg : 113
Join date : 09-09-11
Age : 50

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 8:14 pm

ksb64 skrev:
xlnt skrev:
Jag kommer att vara där. Har dock inte löst boende problemet ännu. Men något ska jag hitta på. Sova på flaket kanske. Smile

Med lite snabba bud så har jag möjligheten att fixa militär-tält.
Han tar 100:- / person för hela helgen. Uppställt och klart.
Elda i kaminen och det blir garanterat varmt och torrt.

sture.berg@hotmail.com
Hur många krävs det för att få ditt militärtältet?????
Till överst på sidan Gå ner
http://www.phbk.se
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 10:19 pm

piRRe skrev:
ksb64 skrev:
xlnt skrev:
Jag kommer att vara där. Har dock inte löst boende problemet ännu. Men något ska jag hitta på. Sova på flaket kanske. Smile

Med lite snabba bud så har jag möjligheten att fixa militär-tält.
Han tar 100:- / person för hela helgen. Uppställt och klart.
Elda i kaminen och det blir garanterat varmt och torrt.

sture.berg@hotmail.com
Hur många krävs det för att få ditt militärtältet?????

Det fixar vi oavsett du är själv eller inte Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimemån maj 10, 2010 10:21 pm

grizzlyn skrev:
kan man bestämma sig på plats om man vill sova militärtält eller måste man boka Razz vet nämligen inte om jag kan stanna

Så länge det finns plats så är det inga problem..
Jag tror att vi kan fixa 2-3st 12 mannatält

Jag fixar i morron..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
Bull3N

Bull3N


Antal inlägg : 16
Join date : 10-03-21
Age : 34

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimetis maj 11, 2010 10:18 pm

Sen kommer det en hel del ATV Avesta folk:D
Till överst på sidan Gå ner
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 6:55 am

Jag kommer ner på lörd! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 9:19 am

Behövs föranmälan för husvagn?
Gänget från Nykvarn kommer med 3 husvagnar.

Jag pratar ju med en del atv åkare om dagarna, det låter som att detta blir riktigt bra! Mycket folk och alla laddar ordentligt med nya tillbehör som däck och vinsch m.m. What a Face What a Face
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 9:50 am

Mudzilla skrev:
Behövs föranmälan för husvagn?
Gänget från Nykvarn kommer med 3 husvagnar.

Jag pratar ju med en del atv åkare om dagarna, det låter som att detta blir riktigt bra! Mycket folk och alla laddar ordentligt med nya tillbehör som däck och vinsch m.m. What a Face What a Face

ingen FÖRANMÄLAN behövs, vi har haft det för att kunna planera tävlingarna, maten, mm....

Alla är välkomna - men om man vill tävla i Trail måste man infinna sig för registrering kl 08.00 helst dagen innan!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 10:34 pm

mudnutz skrev:
Mudzilla skrev:
Behövs föranmälan för husvagn?
Gänget från Nykvarn kommer med 3 husvagnar.

Jag pratar ju med en del atv åkare om dagarna, det låter som att detta blir riktigt bra! Mycket folk och alla laddar ordentligt med nya tillbehör som däck och vinsch m.m. What a Face What a Face

ingen FÖRANMÄLAN behövs, vi har haft det för att kunna planera tävlingarna, maten, mm....

Alla är välkomna - men om man vill tävla i Trail måste man infinna sig för registrering kl 08.00 helst dagen innan!

Läste reglerna, det verkar som om min fyrhjuling inte blir godkänd på grund av bromsarna om jag fattade det rätt. Samt att man måste ha licens för att tävla med trailen. Då struntar jag i det och kör mudrace bara, kanske enduron.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 10:55 pm

kennpe skrev:
mudnutz skrev:
Mudzilla skrev:
Behövs föranmälan för husvagn?
Gänget från Nykvarn kommer med 3 husvagnar.

Jag pratar ju med en del atv åkare om dagarna, det låter som att detta blir riktigt bra! Mycket folk och alla laddar ordentligt med nya tillbehör som däck och vinsch m.m. What a Face What a Face

ingen FÖRANMÄLAN behövs, vi har haft det för att kunna planera tävlingarna, maten, mm....

Alla är välkomna - men om man vill tävla i Trail måste man infinna sig för registrering kl 08.00 helst dagen innan!

Läste reglerna, det verkar som om min fyrhjuling inte blir godkänd på grund av bromsarna om jag fattade det rätt. Samt att man måste ha licens för att tävla med trailen. Då struntar jag i det och kör mudrace bara, kanske enduron.

Din hoj är helt OK har tom dödmansgrepp, ja man måste ha licens men den kommer du efter Nyköping också behöva för såväl mud som enduro (dock ej i nyköping gäller där endast Trailen)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Bull3N

Bull3N


Antal inlägg : 16
Join date : 10-03-21
Age : 34

Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitimesön maj 16, 2010 10:21 pm

Får tacka för en TOPPEN helg
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?   Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vilka MudHoggare komer till Nyköping 14-16 maj ?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» OBS!!! Viktig info till alla som skall till Nyköping !!! OBS
» Vilka är anmälda till snowmud i säfsen!
» Vilka ska till Terräng Touring & ATV-QUAD Brändåsen-Kumla 30/10
» Funktionärer till Nyköping
» Team Pirates till Nyköping

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Mudhogs Körning-
Hoppa till: