mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 lampor fram brute

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimetor okt 01, 2009 10:50 pm

är det nån som vet vad det är för lampor fram på en brute 08
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimetor okt 01, 2009 11:17 pm

Inte ens de på Kawasaki vet!!! Det är helt sant!!
Skene grabbarna tror jag har koll.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimelör okt 03, 2009 12:52 am

Jag hittade inget vettigt heller så jag filade å fixade så vanlig H4 gick dit...
Ljus bilden lär nog dock bilprovningen ha åsikter om men ljust i skogen blir det...
Ska du fila osv som jag så passa på att peta i xenon på en gång...coolt..

/Peter
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimelör okt 03, 2009 2:45 am

de va ju de som va tanken rabbit rabbit
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimelör okt 03, 2009 5:12 pm

Jag har bra priser hos Xenon Kungen, hojta om aktuellt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 9:14 pm

ingen som har koll på det här? jag tänkte byta til exeon nu när mörkret börjar fall på. Finns det lampor som passar rakt av eller måste man modda skiten?
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:18 pm

Bruttan har knepiga insatser så det blir nog att modda. Jag skulle satsa på lite LED istället.
LED 20 rampen från Suprvision sitter perfekt i fronten. I Torsdags vart det ju lite mörkerkörning och den lyser RIKTIGT bra!

lampor fram brute DSC01863

Drar lite kräm och tål massa stryk.

Givetvis bra Mudhogs rabatter på dem Laughing Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:19 pm

jag har satt dit 2st solopodare och visst dom lyser bra.. men man vill ju ha bra halvljus åsså Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:22 pm

Grönis skrev:
jag har satt dit 2st solopodare och visst dom lyser bra.. men man vill ju ha bra halvljus åsså Very Happy

Borde jag förstått, du var väl med i "MPNMD Klubben" du med??? Laughing Laughing
Ja Solo Pod är det bra drag i.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:25 pm

Mudzilla skrev:
Grönis skrev:
jag har satt dit 2st solopodare och visst dom lyser bra.. men man vill ju ha bra halvljus åsså Very Happy

Borde jag förstått, du var väl med i "MPNMD Klubben" du med??? Laughing Laughing
Ja Solo Pod är det bra drag i.

har dreglat lite på dom där ramperna men fan dom e LITE dyraste laget hehe man skulle haft den där fetaste den bör ju lysa ganska bra eller?

hänger inte med riktigt vad du menar med "MPNMD Klubben" men jag tar det som en komplimang Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:27 pm

Jag ser att Audimotorsport" är online, han kanske kan berätta hur han moddade? Jag tror iofs att det var Mod a lá Dremel Laughing Laughing Laughing Laughing

"MPNMD Klubben" Mest Prylar När Man Dör Klubben What a Face What a Face What a Face What a Face
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitimesön aug 22, 2010 10:30 pm

Mudzilla skrev:
Jag ser att Audimotorsport" är online, han kanske kan berätta hur han moddade? Jag tror iofs att det var Mod a lá Dremel Laughing Laughing Laughing Laughing

"MPNMD Klubben" Mest Prylar När Man Dör Klubben What a Face What a Face What a Face What a Face


hahaha jaha du mena så Very Happy jo jag kolla på någon sida från andra sidan pölen och han gjorde om skiten helt å hållet typ.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





lampor fram brute Empty
InläggRubrik: Sv: lampor fram brute   lampor fram brute I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
lampor fram brute
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fjädrar fram Can-am
» Dödmans-brytare på Brute-750 '09
» Äntligen vinter,då får man ta fram laggen??
» Fritt fram att framföra sin fyrhjuling
» Brute joel

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Tech Tips :: Kawasaki-
Hoppa till: