Tja
Tänkte visa lite med bilder hur man monterar en Muzzy Whisper Core eftersom man inte får med en bruksanvisning när man köper den =)
Så här swer ljuddämparen ut om ni inte visste det
Här är den isärskruvad, och den lilla rörstumpen kan man lägga bort för den kommer vi inte använda DOCK kommer vi använda gnistsläckaren!
Den här bilden tala för sej själv nästan, dock så gav den här biten mej lite huvudbry eftersom jag inte visste vad det skulle sitta.
Men det är bara stoppa i den tills det tar stopp sen sitter den still där, den här biten är till för att staga upp Muzzy Whisper Core i den andra ändan.
Sen stoppar man i det långa röret och det kan man bara få i på ett sätt
Sen sätter man dit gnistsläckaren dock så kommer man få att knöla om den lite för den ska gå in smärtfritt!
Här är allt monterat och klart för en testtur
Slutord: Jag är välldigt nöjd med den här "uppgraderingen" innan man stoppa i den här så brölar det ganska bra, visst e det fränt i typ 1-2 veckor sen börjar ljudet bli ganska jobbigt. Som den låter nu så är det klockrent den låter ytterst lite mer än vad org ljuddämpare låter!
Nu kan man smyga om man vill
Effektmässigt har jag inte märkt någon förlust, dock så har jag inte testat så mycket än men det känns som det funkar bra!
Hoppas det här hjälper!