Ja, jag har kikat lite på såna hos Go Offroad, men hoppas att nån ska ha nått ännu bättre liggandes. T.ex originalfälgarna från Renegade x eller nått sånt, för de är lätta och bra. Tänkte få med en uppsättning mindre däck till Säter träffen för att åka crossbanan med och en uppsättning mud däck till safarin och tävlingarna
Finns inge bättre än på Go Offroad Skämt åsido så bör ju folk ha orginalprylar ligga och skräpa? De är ju lätta och fina men det verkar vara på bekostnad av att de inte är värst stryktåliga. Jag har sett Grothens orginalfälgar, eller vad som är kvar av dem Delta stålfälg är lättare än motsvarande aluminiumfälg har det visat sig. Vi vägde en stål fälg (i kartong) och den vägde ca 6 kg. Måste vara för att godset är så mkt tunnare???
Finns inge bättre än på Go Offroad Skämt åsido så bör ju folk ha orginalprylar ligga och skräpa? De är ju lätta och fina men det verkar vara på bekostnad av att de inte är värst stryktåliga. Jag har sett Grothens orginalfälgar, eller vad som är kvar av dem Delta stålfälg är lättare än motsvarande aluminiumfälg har det visat sig. Vi vägde en stål fälg (i kartong) och den vägde ca 6 kg. Måste vara för att godset är så mkt tunnare???
Stål-fälgarna e riktigt bra (har ju inte åkt så länge på dom än) märks att dom e lite tyngre än org. fälgarna men absolut inget som stör Org. fälgarna tål inte så mycke smällar fick ja erfara vart ett fint V i ena fälgen (ja märkte inte ens smällen ) Har börjat tillverka ett verktyg så ja kan försöka rikta den,får se hur d går