mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 LÅNGT spår med atv körning..

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
khorn

khorn


Antal inlägg : 9
Join date : 09-12-12
Age : 39

LÅNGT spår med atv körning.. Empty
InläggRubrik: LÅNGT spår med atv körning..   LÅNGT spår med atv körning.. I_icon_minitimeons sep 22, 2010 4:41 pm

Jag och några polare funderar på att åka någonstans och köra.. Tänkte åka i 2-3dagar och tälta. Nån som vet någon väldilgt lång slinga man kan åka på? Omdet nu ens finns.. Var i landet det är spelar ingen roll.
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

LÅNGT spår med atv körning.. Empty
InläggRubrik: Sv: LÅNGT spår med atv körning..   LÅNGT spår med atv körning.. I_icon_minitimeons sep 22, 2010 5:49 pm

Jag har vart på 3 dagars i Dalarna bl.a. Problemet är att det är bra att ha med folk som hittar Laughing Skaffa en bra GPS med terrängkarta och sikta på en LÅÅÅNG kraftledning kanske??
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
khorn

khorn


Antal inlägg : 9
Join date : 09-12-12
Age : 39

LÅNGT spår med atv körning.. Empty
InläggRubrik: Sv: LÅNGT spår med atv körning..   LÅNGT spår med atv körning.. I_icon_minitimeons sep 22, 2010 5:54 pm

Jepp tänkte skaffa mig en typ plotter fast på land.. Ja en kraftledning var en bra ide.

Ja helst vill man ju vara så långt ifrån människor som möjlit, vill inte få utskällningar för man kör i skogen. Eller hur gör ni med det? Ringer markägaren?
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

LÅNGT spår med atv körning.. Empty
InläggRubrik: Sv: LÅNGT spår med atv körning..   LÅNGT spår med atv körning.. I_icon_minitimeons sep 22, 2010 5:55 pm

Kraftledningar är bra av många anledningar tycker jag, de växter man viker ner och är lite dum emot skall ju ändå kapas ner när de blir för stora.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Sponsored content





LÅNGT spår med atv körning.. Empty
InläggRubrik: Sv: LÅNGT spår med atv körning..   LÅNGT spår med atv körning.. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
LÅNGT spår med atv körning..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Körning på BMK 21/11
» Em kvällskörning söndag 25:e oktober
» körning på bmk
» IS körning
» körning lör 28

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Mudhogs Körning-
Hoppa till: