mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Varför anmäler Ni Er inte?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimeons sep 29, 2010 8:27 pm

Måste ställa frågan då jag / vi inte förstår om det är av ointresse eller något annat !!!

Jag tänker på;

Nyköping 15-17 oktober (grymt område, grymma banor, trevliga USA gäster, alla nya Can Am modeller på plats!)

FRG Utbildningen i Stockholm

Akutgruppsutbildningen i Örebro

Som exempel.

Vad jag / vi inom SATVF undrar är om det inte finns något intresse för den här typen av aktiviteter eller vad det beror på?

- Till Nyköping är ett 20 tal anmälda men bara 1 1/2 team av 5 som jag känner till !!!

- Till FRG utbildningen i Stockholm (som öppnar upp nya körområden mm.) har ingen anmält sig !!!

- Till Akutgruppsutbildningen (iofs ny sedan ett par dagar) har ingen heller anmält sig !!!

Vad jag fått höra är det många som tänkt komma till ex.vis Nyköping men få som anmält sig vilket i värsta fall får konsekvensen att vi måste ställa in.

Tidigare har många efterfrågat en FRG utbildning i Sthlm men nu anmäler man sig inte.....

Vad tycker Ni? Kom med input så vi kan rätta till eller ställa in.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimetor sep 30, 2010 6:26 pm

Tror intresset finns där men det blir ett virr varr av hemsidor och anmälningar kanske????
Jag VET att Nyköping kommer bli en HIT! Jag som pratar dagarna i ända med ATV åkare vet att det kommer MYCKET folk.
Det kanske inte vart tydligt nog med anmälan, jag vet inte, bara gissar Laughing Laughing Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
SmileRacer

SmileRacer


Antal inlägg : 143
Join date : 10-08-18
Age : 45

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimefre okt 01, 2010 10:08 am

FRG utbildningen i stockholm, vad är de, är de den med civilförsvaret så har jag anmällt mig 2ggr, har betalat in medlemsavgift så jag väntar bara på datum och svar...

akutgruppsutbildningen???? varts ska den vara, har inte sett någon info om denna

mvh
Till överst på sidan Gå ner
http://www.swedenstyling.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimefre okt 01, 2010 1:41 pm

SmileRacer skrev:
FRG utbildningen i stockholm, vad är de, är de den med civilförsvaret så har jag anmällt mig 2ggr, har betalat in medlemsavgift så jag väntar bara på datum och svar...

akutgruppsutbildningen???? varts ska den vara, har inte sett någon info om denna

mvh

www.satvf.se hittar du infon på
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimefre okt 01, 2010 3:00 pm

jag sitter och tvekar lite än för som jag fattat det så e det ingen freeride på hela lördagen? om man åker som mej ca 40 mil enkel resa så vill jag kunna köra så mycket jag vill utan att behöva tävla. (vill inte tävla)
Om jag har läst rätt på hemsidan så kommer det vara safaritur fredagkväll och söndag och om jag jobbar till 16.30 sen ska jag åka 40 mil då kan man nog säga att fredagen e rätt körd Very Happy Sen lördag va det ingen freeraide och på söndagen måste man tänka lite på refrängen så halva söndagen går ju bort åsså.

Så jag känner lite att åka 40 mil sen gå runt en hel dag å kolla/snacka med folk och sen kanske hinna med en liten sväng på söndagen innan man åker hem.

Vet inte om jag e så sugen på det faktis. På säter tex då kunde man välja om man villa titta eller köra samtidigt när man körde tävligen och det va kanon tyckte jag.


Så jag kommer nog avvakta in i det sissta att bestämma mej, fast det vore ju roligt som fan att träffa alla igen.
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimefre okt 01, 2010 3:14 pm

Grönis skrev:
jag sitter och tvekar lite än för som jag fattat det så e det ingen freeride på hela lördagen? om man åker som mej ca 40 mil enkel resa så vill jag kunna köra så mycket jag vill utan att behöva tävla. (vill inte tävla)
Om jag har läst rätt på hemsidan så kommer det vara safaritur fredagkväll och söndag och om jag jobbar till 16.30 sen ska jag åka 40 mil då kan man nog säga att fredagen e rätt körd Very Happy Sen lördag va det ingen freeraide och på söndagen måste man tänka lite på refrängen så halva söndagen går ju bort åsså.

Så jag känner lite att åka 40 mil sen gå runt en hel dag å kolla/snacka med folk och sen kanske hinna med en liten sväng på söndagen innan man åker hem.

Vet inte om jag e så sugen på det faktis. På säter tex då kunde man välja om man villa titta eller köra samtidigt när man körde tävligen och det va kanon tyckte jag.


Så jag kommer nog avvakta in i det sissta att bestämma mej, fast det vore ju roligt som fan att träffa alla igen.

Då skall jag hjälpa dig med valet geek Du kommer nämligen att kunna åka också på lördagen men i våra sk. safarigrupper. Detta för att inte riskera att folk kör ut och plötsligt kör på banan där tävling pågår.....

Du kan då välja om du vill åka med ut och titta på tävlingen i skogen samtidigt som du själv får köra eller stanna
i depån och beskåda tävlingen därifrån.

Najz va? Å det finns ännu mer nyheter - läs på http://atvenduroextreme.wordpress.com/
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
SmileRacer

SmileRacer


Antal inlägg : 143
Join date : 10-08-18
Age : 45

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimelör okt 02, 2010 6:03 pm

mudnutz skrev:
SmileRacer skrev:
FRG utbildningen i stockholm, vad är de, är de den med civilförsvaret så har jag anmällt mig 2ggr, har betalat in medlemsavgift så jag väntar bara på datum och svar...

akutgruppsutbildningen???? varts ska den vara, har inte sett någon info om denna

mvh

www.satvf.se hittar du infon på

har anmällt mig till civilförsvars kursen för 08:or, väntar bara på svar när den skall vara.

Akutgruppsutbildningen kan jag inte gå med då jag inte har gjort FRG utbildningen... Hade mer än gärna velat gjort Akutgruppsutbildningen.

Kanske går att göra en Akutgruppsutbildning på Adelsö/Ekerö/Stockholm

mvh Håkan/SmileRacer
Till överst på sidan Gå ner
http://www.swedenstyling.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimelör okt 02, 2010 6:05 pm

mudnutz skrev:
Grönis skrev:
jag sitter och tvekar lite än för som jag fattat det så e det ingen freeride på hela lördagen? om man åker som mej ca 40 mil enkel resa så vill jag kunna köra så mycket jag vill utan att behöva tävla. (vill inte tävla)
Om jag har läst rätt på hemsidan så kommer det vara safaritur fredagkväll och söndag och om jag jobbar till 16.30 sen ska jag åka 40 mil då kan man nog säga att fredagen e rätt körd Very Happy Sen lördag va det ingen freeraide och på söndagen måste man tänka lite på refrängen så halva söndagen går ju bort åsså.

Så jag känner lite att åka 40 mil sen gå runt en hel dag å kolla/snacka med folk och sen kanske hinna med en liten sväng på söndagen innan man åker hem.

Vet inte om jag e så sugen på det faktis. På säter tex då kunde man välja om man villa titta eller köra samtidigt när man körde tävligen och det va kanon tyckte jag.


Så jag kommer nog avvakta in i det sissta att bestämma mej, fast det vore ju roligt som fan att träffa alla igen.

Då skall jag hjälpa dig med valet geek Du kommer nämligen att kunna åka också på lördagen men i våra sk. safarigrupper. Detta för att inte riskera att folk kör ut och plötsligt kör på banan där tävling pågår.....

Du kan då välja om du vill åka med ut och titta på tävlingen i skogen samtidigt som du själv får köra eller stanna
i depån och beskåda tävlingen därifrån.

Najz va? Å det finns ännu mer nyheter - läs på http://atvenduroextreme.wordpress.com/


den så kallade safarituren på lördagen är det bara ut till banan eller blir det lite mer avancerat?
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimelör okt 02, 2010 6:08 pm

Grönis skrev:
mudnutz skrev:
Grönis skrev:
jag sitter och tvekar lite än för som jag fattat det så e det ingen freeride på hela lördagen? om man åker som mej ca 40 mil enkel resa så vill jag kunna köra så mycket jag vill utan att behöva tävla. (vill inte tävla)
Om jag har läst rätt på hemsidan så kommer det vara safaritur fredagkväll och söndag och om jag jobbar till 16.30 sen ska jag åka 40 mil då kan man nog säga att fredagen e rätt körd Very Happy Sen lördag va det ingen freeraide och på söndagen måste man tänka lite på refrängen så halva söndagen går ju bort åsså.

Så jag känner lite att åka 40 mil sen gå runt en hel dag å kolla/snacka med folk och sen kanske hinna med en liten sväng på söndagen innan man åker hem.

Vet inte om jag e så sugen på det faktis. På säter tex då kunde man välja om man villa titta eller köra samtidigt när man körde tävligen och det va kanon tyckte jag.


Så jag kommer nog avvakta in i det sissta att bestämma mej, fast det vore ju roligt som fan att träffa alla igen.

Då skall jag hjälpa dig med valet geek Du kommer nämligen att kunna åka också på lördagen men i våra sk. safarigrupper. Detta för att inte riskera att folk kör ut och plötsligt kör på banan där tävling pågår.....

Du kan då välja om du vill åka med ut och titta på tävlingen i skogen samtidigt som du själv får köra eller stanna
i depån och beskåda tävlingen därifrån.

Najz va? Å det finns ännu mer nyheter - läs på http://atvenduroextreme.wordpress.com/


den så kallade safarituren på lördagen är det bara ut till banan eller blir det lite mer avancerat?

Du blir nog nöjd cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitimelör okt 02, 2010 6:10 pm

hahaha det låter bra alien alien alien alien alien alien alien
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Varför anmäler Ni Er inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Varför anmäler Ni Er inte?   Varför anmäler Ni Er inte? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Varför anmäler Ni Er inte?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: