mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Göra rent variator.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Göra rent variator. Empty
InläggRubrik: Göra rent variator.   Göra rent variator. I_icon_minitimetis okt 12, 2010 11:22 am

Tja

Har varigt hemma från jobbet nu i en vecka och börjar bli lit bättre nu, tänkte åka och jobba imorron men just nu har jag skittråkigt.
Så jag satt och fundera om man skulle gå ut i garaget å mickla lite med hojen Very Happy Men vad ska man pilla med tänkte jag jo
Varaitorn =) har inte gjort nått alls åt den utom byta rem en gång nu har den rullat 260 timmar och jag fundera på vad som man behöver göra?

Göra rent? smörja nått? Och ska man göra rent vad ska man använda? Ska man slipa skivorna?

ja lite tips tack cheers
Till överst på sidan Gå ner
Pontus™

Pontus™


Antal inlägg : 299
Join date : 09-10-11
Age : 49

Göra rent variator. Empty
InläggRubrik: Sv: Göra rent variator.   Göra rent variator. I_icon_minitimetis okt 12, 2010 1:08 pm

torka rent med torr trasa, tvätta skivorna med brakeclean (eller hur man stavar det).
tvätta packningen till variatorkåpan.. mer ska man nog inte göra, om man inte har nåt fel...


avsluta med att fylla hela kåpan med fett....eller inte Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvnerd.se
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Göra rent variator. Empty
InläggRubrik: Sv: Göra rent variator.   Göra rent variator. I_icon_minitimetis okt 12, 2010 6:32 pm

Man ska packa sig in i bilen och åka till Go Offroad, han drunknar i jobb Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Göra rent variator. Empty
InläggRubrik: Sv: Göra rent variator.   Göra rent variator. I_icon_minitimetis okt 12, 2010 7:02 pm

Go Offroad skrev:
Man ska packa sig in i bilen och åka till Go Offroad, han drunknar i jobb Laughing

hahaha visst vilken tid börjar du på morronen????????????????????????????????????????????????????????? Suspect
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Göra rent variator. Empty
InläggRubrik: Sv: Göra rent variator.   Göra rent variator. I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Göra rent variator.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Variator kit till RZR
» variator Brute force-08
» primär variator till RZR -09

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: