mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Programvar för filmbearbetning?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
wheel1

wheel1


Antal inlägg : 79
Join date : 10-08-09
Age : 54

Programvar för filmbearbetning? Empty
InläggRubrik: Programvar för filmbearbetning?   Programvar för filmbearbetning? I_icon_minitimetor okt 14, 2010 4:27 pm

Halloj alla!

Vad använder ni för mjukvara för att fixa till alla läckra filmer ni lägger upp här?

För PC med Windows då vill säga. (Känns lite dyrt att skaffa en Mac bara för att redigera några filmer, även om jag vet att folk säger att de är överlägset smidigare på den fronten)

Jag går o funderar på att köpa Adobe Photoshop/Premiere eftersom de säljs i paket till ett vettigt pris. (Vet av erfarenhet att Photoshop elements är grymt till bildbearbetning, och hoppas att Premiere elements håller samma nivå för film.)
Nån som vet om det är stor skillnad på ver.7 och ver.8? (7an går att få betydligt billigare)

Eller finns det nåt helt annat som är bättre/smidigare/billigare?

Tacksam för tips /Ola
Till överst på sidan Gå ner
wheel1

wheel1


Antal inlägg : 79
Join date : 10-08-09
Age : 54

Programvar för filmbearbetning? Empty
InläggRubrik: Sv: Programvar för filmbearbetning?   Programvar för filmbearbetning? I_icon_minitimetor okt 14, 2010 4:29 pm

wheel1 skrev:
Halloj alla!


Jag går o funderar på att köpa Adobe Photoshop/Premiere eftersom de säljs i paket till ett vettigt pris. (Vet av erfarenhet att Photoshop elements är grymt till bildbearbetning, och hoppas att Premiere elements håller samma nivå för film.)
Nån som vet om det är stor skillnad på ver.7 och ver.8? (7an går att få betydligt billigare)

Tacksam för tips /Ola

Hittade en lista med skillnader på v7 / v8 här: http://store.adobe.com/store/sv/popup/software/pse8pre8/reasonstoupgrade.html

Låter ju som det är en fantastisk skillnad, när marknadsavdelningen får prata...

Men är det värt 350:- extra?
Till överst på sidan Gå ner
Brute-joel

Brute-joel


Antal inlägg : 206
Join date : 09-09-21
Age : 34

Programvar för filmbearbetning? Empty
InläggRubrik: Sv: Programvar för filmbearbetning?   Programvar för filmbearbetning? I_icon_minitimetor okt 14, 2010 7:15 pm

Jag själv har gjort en del filmer, och har användt mig av programmet Pinnacle studio 14... Jag är mkt nöjd med de programmet, finns massor av olika uppdateringar till de också tror ja! cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Programvar för filmbearbetning? Empty
InläggRubrik: Sv: Programvar för filmbearbetning?   Programvar för filmbearbetning? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Programvar för filmbearbetning?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: MEDIA :: Filmer-
Hoppa till: