mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Min summering.....

Gå ner 
+11
zuki
Bull3N
Mange meck
canamkan
Arne
King of mudders
ksb64
Davidcanam
offroadman
grothen
Go Offroad
15 posters
FörfattareMeddelande
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 10:10 am

..... Vilken helg!!!!

Total succé tycker jag.

Team Extreme var helgens höjdpunkt i min mening. Jag hade ju 2 Team ute i spåret och båda gjorde riktigt bra ifrån sig dessvärre var båda team decimerade p.g.a punkteringar m.m. från Enduron så lagen hade bara 3 deltagare från start. Det betydde att alla var tvungna att fullfölja för att placera sig.
Team Go Offroad körde ett varv och det gick riktigt fort, absolut ett av de snabbare teamen men Grothen körde punktering och de fick bryta.

Team Mudhogs med 2 glada Danska Mudhogs (David & Victor) körde också riktigt bra tills David lade sin maskin på rygg i ån Laughing
Man är ju nyfiken på hur det gått om de haft 4 startande i var team?????? Laughing Laughing

Team Nacka Värmdö Maskin gjorde också en kanonkörning och placerade sig 3:a Min summering..... 721617 Nu är det dags för Kawasaki att öppna ögonen och backa sina kunder på det fina sätt som Can Am/BRP. Det känns som att många Generalagenter inte stödjer denna typ av körning förutom BRP.

Själv åkte jag UTV klassen, hade vart kul med fler startande men nu har vi i alla fall börjat med en första UTV tävling tack vare Mudde. UTV tävlingen kördes i Enduro spåret och det var lite trångt för oss på sina ställen men roligt. De snabbaste ATV åkarne körde ett varv på 16 min och UTV på 26 min.
Personligen tror jag en Trial UTV skulle vara roligast, för publik & deltagare. Kanske nästa gång?

Jag kan också konstatera att jag inte alls hunnit prata med alla nya och gamla kunder så mycket som jag skulle velat, tiden räcker helt enkelt inte till!

STORT TACK i alla fall till alla inblandade!

Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 2:01 pm

hehehe punka o skrotad fälg som har fått lite omsorg av släggan idag cheers så nu kan man på't igen cheers
Tack som f-n allihopa vilken kanon helg cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
offroadman

offroadman


Antal inlägg : 24
Join date : 09-10-08
Age : 54

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 2:29 pm

Jag tackar för chansen jag fick att vara en av teamförarna för Go offroad.
Tackar även mina Teampolare, och hoppas att jag får chansen igen att deltaga tillsammans med er.

Mvh Johan
Till överst på sidan Gå ner
http://www.offroadevents.se
Davidcanam

Davidcanam


Antal inlägg : 32
Join date : 10-01-21
Age : 56

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 2:39 pm

Hej Patrik Tack för den fina ord om oss Dansker, Jag måste erkänna att det var en fed og spännande att delta med MUDHOGS körer, alla var riktiga vänliga och hjälpsamma och vi fick massor av goda kompiser, och så vill jag säga TAK til gooffroad acceptera oss som mudhogs kører tackar er alla och hoppas att få se Jer snart igen. cheers
Till överst på sidan Gå ner
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 2:53 pm

Det är ni som skall ha ett stort tack!
Att ställa upp med sina dyra fina maskiner och bjuda på en riktig show är stort tycker jag. Jag hoppas ni vill köra för Go Offroad eller Mudhogs igen framöver. Nu har man ju lite ideer hur man ska försöka undvika vissa problem m.m.

Det var lite frustrerande att inte kunna se mer av er i skogen, men det jag såg var skitskoj.

Ni som kört sönder något under helgen, hör av er så ska jag hjälpa er på alla sätt jag kan.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 6:13 pm

Få ihop ett UTV-gäng på 10-15 maskiner så ordnar vi en grym UTV-bana.
Detta kan var något att starta upp våren med, "UTV-Challange -11"
Finns inget reglemente så kör vi gemensam träning med tidstagning.

Sture
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
King of mudders
Mudnats Champion
Mudnats Champion
King of mudders


Antal inlägg : 334
Join date : 09-09-09
Age : 55

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 6:46 pm

Go Offroad skrev:
..... Vilken helg!!!!

Total succé tycker jag.

Team Extreme var helgens höjdpunkt i min mening. Jag hade ju 2 Team ute i spåret och båda gjorde riktigt bra ifrån sig dessvärre var båda team decimerade p.g.a punkteringar m.m. från Enduron så lagen hade bara 3 deltagare från start. Det betydde att alla var tvungna att fullfölja för att placera sig.
Team Go Offroad körde ett varv och det gick riktigt fort, absolut ett av de snabbare teamen men Grothen körde punktering och de fick bryta.

Team Mudhogs med 2 glada Danska Mudhogs (David & Victor) körde också riktigt bra tills David lade sin maskin på rygg i ån Laughing
Man är ju nyfiken på hur det gått om de haft 4 startande i var team?????? Laughing Laughing

Team Nacka Värmdö Maskin gjorde också en kanonkörning och placerade sig 3:a Min summering..... 721617 Nu är det dags för Kawasaki att öppna ögonen och backa sina kunder på det fina sätt som Can Am/BRP. Det känns som att många Generalagenter inte stödjer denna typ av körning förutom BRP.

Själv åkte jag UTV klassen, hade vart kul med fler startande men nu har vi i alla fall börjat med en första UTV tävling tack vare Mudde. UTV tävlingen kördes i Enduro spåret och det var lite trångt för oss på sina ställen men roligt. De snabbaste ATV åkarne körde ett varv på 16 min och UTV på 26 min.
Personligen tror jag en Trial UTV skulle vara roligast, för publik & deltagare. Kanske nästa gång?

Jag kan också konstatera att jag inte alls hunnit prata med alla nya och gamla kunder så mycket som jag skulle velat, tiden räcker helt enkelt inte till!

STORT TACK i alla fall till alla inblandade!



Ja det var en kanonhelg skitskoj tack till alla som gjorde detta möjligt. Ps hur gick det för dig i UTV klassen å vem VANN!!!!!!!!!! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.fuktskyddadehem.se
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 6:52 pm

Det låter kanon Sture, 10 maskiner bör gå att få ihop.

King of Mudders -- Jag hörde att någon fuskade med egna mellantider i skogen Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Bör vart han som vunnit
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
Arne

Arne


Antal inlägg : 27
Join date : 10-01-23
Age : 63

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 7:42 pm

det är ju bra att ni verkar tycka att vi lyckats,
det är ju Sture och Mange som lagt ner mycket jobb på att få till banor,
jag tror att vi var en del som lärde oss en massa från denna helgen,
så nu är det bara att planera inför nästa år,
några timmar jobb kvar bara från denna,

Arne
Till överst på sidan Gå ner
canamkan




Antal inlägg : 55
Join date : 10-02-12
Age : 48

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 7:51 pm

ja jag längtar redan till nästa tävling i nyköping cheers
Till överst på sidan Gå ner
Go Offroad
Återförsäljare
Go Offroad


Antal inlägg : 199
Join date : 09-09-16
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 8:03 pm

Men nog har du lagt en timme eller 2 Arne Min summering..... 721617
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gooffroad.se
King of mudders
Mudnats Champion
Mudnats Champion
King of mudders


Antal inlägg : 334
Join date : 09-09-09
Age : 55

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 8:05 pm

Go Offroad skrev:
Det låter kanon Sture, 10 maskiner bör gå att få ihop.

King of Mudders -- Jag hörde att någon fuskade med egna mellantider i skogen Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Bör vart han som vunnit

MoHaHaHa cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.fuktskyddadehem.se
Arne

Arne


Antal inlägg : 27
Join date : 10-01-23
Age : 63

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 9:46 pm

Go Offroad skrev:
Men nog har du lagt en timme eller 2 Arne Min summering..... 721617

Ja några timmar har det blivit,
skall försöka få till resultat lister
och lite annat pappers jobb,

Arne
Till överst på sidan Gå ner
Mange meck

Mange meck


Antal inlägg : 25
Join date : 10-06-07
Age : 55

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimemån okt 18, 2010 9:47 pm

ja för fan en utv race ska vi ha:) ja o sture ska nog göra en klurig klätterbana me ett å annat surhål till er:)
Till överst på sidan Gå ner
Bull3N

Bull3N


Antal inlägg : 16
Join date : 10-03-21
Age : 34

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimetis okt 19, 2010 10:07 pm

Tack alla för en kanon helg, helt klart årets höjdpunkt.
Till överst på sidan Gå ner
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 12:28 am

finns det inga resultat från rejsen ???????
Till överst på sidan Gå ner
Arne

Arne


Antal inlägg : 27
Join date : 10-01-23
Age : 63

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 8:20 am

zuki skrev:
finns det inga resultat från rejsen ???????

Resultat listan är på väg upp på hem sidan,
Samman ställde dom igår kväll,

Arne
Tävlingsledare
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 9:00 am

Japp listorna ligger nu uppe på http://atvenduroextreme.wordpress.com/
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Brute-joel

Brute-joel


Antal inlägg : 206
Join date : 09-09-21
Age : 34

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 11:27 am

så ni har lagt upp min film därserman ! Smile cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 12:29 pm

Brute-joel skrev:
så ni har lagt upp min film därserman ! Smile cheers cheers cheers

Klart vi har cheers vi älskar filmer Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Brute-joel

Brute-joel


Antal inlägg : 206
Join date : 09-09-21
Age : 34

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimeons okt 20, 2010 4:58 pm

cheers cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
I mud
Mudnats Champion
Mudnats Champion
I mud


Antal inlägg : 239
Join date : 09-09-09
Age : 47

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimefre okt 22, 2010 7:09 am

Tack för en kanon helg! Mycket bra organisation och upplägg. Synd att maskin och kropp inte sammarbetade till 100 %.
Patrik du snackade och hjälp med delar? Jag behöver ca 2 cm2 skin till min hand, är det något du har på hyllan??
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimefre okt 22, 2010 9:04 am

Har du skavsår i högerhanden? Vad har du gjort? Laughing Tills vidare får du köra "The Stranger" med vänstern.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
I mud
Mudnats Champion
Mudnats Champion
I mud


Antal inlägg : 239
Join date : 09-09-09
Age : 47

Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitimefre okt 22, 2010 9:45 am

I´m a lefty.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Min summering..... Empty
InläggRubrik: Sv: Min summering.....   Min summering..... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Min summering.....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Nyköpings MS-
Hoppa till: