mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 fast vinch bak Polaris XP?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimelör okt 23, 2010 10:43 pm

Tjena har monterat en Warn RT30 fram på 850in men jag har en RT30 till liggande som jag tänkte montera bak också, har problem att hitta bilder/info på hur det kommer se ut osv, är det nån här som har fast mont bak på en XP?
Mvh Jonas
Till överst på sidan Gå ner
qurren

qurren


Antal inlägg : 94
Join date : 10-03-29
Age : 33

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimetis okt 26, 2010 5:39 am

ta bort den där lådan i bak! och släng in den där! där satt dom min på pollen.
Till överst på sidan Gå ner
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimeons okt 27, 2010 10:21 pm

qurren skrev:
ta bort den där lådan i bak! och släng in den där! där satt dom min på pollen.
Inga bilder på det eller?
Till överst på sidan Gå ner
qurren

qurren


Antal inlägg : 94
Join date : 10-03-29
Age : 33

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimetor okt 28, 2010 8:27 pm

nej de har jag inte, och kan inte heller ta några kort. för jag sålde skiten... Twisted Evil
och bytte till can am
Till överst på sidan Gå ner
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimetor okt 28, 2010 9:41 pm

qurren skrev:
nej de har jag inte, och kan inte heller ta några kort. för jag sålde skiten... Twisted Evil
och bytte till can am
ok, skyll dej själv Razz
Till överst på sidan Gå ner
Mr Mud

Mr Mud


Antal inlägg : 37
Join date : 10-04-13
Age : 50

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimefre okt 29, 2010 7:59 pm

JD skrev:
qurren skrev:
nej de har jag inte, och kan inte heller ta några kort. för jag sålde skiten... Twisted Evil
och bytte till can am
ok, skyll dej själv Razz
fast vinch bak Polaris XP? 8892
Till överst på sidan Gå ner
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimefre okt 29, 2010 10:39 pm

Har fått fäste osv idag så ska försöka få på de i morgon så kan jag lägga upp bilder Smile
Till överst på sidan Gå ner
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimesön okt 31, 2010 11:31 pm

Bilder på resultat finns här : http://mudhogs.swedishforum.se/bilder-f6/lite-extra-godis-till-850in-t1239.htm#9572
Till överst på sidan Gå ner
Mr Mud

Mr Mud


Antal inlägg : 37
Join date : 10-04-13
Age : 50

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 7:22 pm

var köpte du Polyurethan bussningarna? och vad kostade dom?
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 11:25 pm

Ge mig måtten så ska jag fixa fram dem Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
JD

JD


Antal inlägg : 18
Join date : 10-09-28
Age : 40

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimesön nov 14, 2010 9:13 pm

Jag och Anders "Goldenleaf" bytte maskiner så de satt redan på, hör med honom du Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mr Mud

Mr Mud


Antal inlägg : 37
Join date : 10-04-13
Age : 50

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimesön nov 14, 2010 10:12 pm

ok. snackade med honom när vi var på nyköpings tävlingen, hygglig kille.ska höra med honom.
Till överst på sidan Gå ner
Goldenleaf
Mudhogs Örebro
Goldenleaf


Antal inlägg : 49
Join date : 09-09-27
Age : 42

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimesön nov 14, 2010 10:15 pm

Mr Mud skrev:
var köpte du Polyurethan bussningarna? och vad kostade dom?


Hellu

Jag uppgraderade dem på Hova mekaniska.. Priset ligger på ungefär samma som orginal och de är de värt alla gånger då de håller 100 gånger bättre.. Hör av dig till mig om du vill jag ska hjälpa dig annars så kan du få nr till dom om du vill ha.. Jag fixade även så de ligger ett par uppsättningar till hos min ÅF..

Hej hej
Till överst på sidan Gå ner
Goldenleaf
Mudhogs Örebro
Goldenleaf


Antal inlägg : 49
Join date : 09-09-27
Age : 42

fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitimesön nov 14, 2010 10:16 pm

Mr Mud skrev:
ok. snackade med honom när vi var på nyköpings tävlingen, hygglig kille.ska höra med honom.


Ha ha de var inlägg på inlägg i samma sekund :-)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





fast vinch bak Polaris XP? Empty
InläggRubrik: Sv: fast vinch bak Polaris XP?   fast vinch bak Polaris XP? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
fast vinch bak Polaris XP?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Polaris RZR
» Polaris RZR S
» Polaris RZR S -10
» Tystare Polaris 850?
» Polaris RZR

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Tillbehör ATV-
Hoppa till: