mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nån som har .......

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
grothen
Mudhogs Sthlm
grothen


Antal inlägg : 330
Join date : 10-02-03
Age : 52

Nån som har ....... Empty
InläggRubrik: Nån som har .......   Nån som har ....... I_icon_minitimetis okt 26, 2010 6:35 pm

Nån som har haft/har/ska montera solida motor-fästen i sin kan-allt Nån som har ....... 619403 ???
Påstås att detta ska skydda genomgående driv-axeln i motorn ,gör så att motorn ej kan "vrida" sig ! D har ju varit några fall mig veteligen med nyare(2010:or framförallt) Can-am:er då axeln har gått av. Nån(kan ha varit Adam) sa t mig i Nyköping att detta va inga större problem på 06-09 modellerna(tror ja d va scratch ) . såg att www.mrrpmcycle.com säljer solida motor-fästen också, där står det :
1) Kit replaces all stock rubber motor mounts.
2) Stops drive shaft wear due to motor twisting
3) A must for all high horse power motors.
80$

High horse power motor = Can am 800 Nån som har ....... 619403

Får ja tid ska ja nog svarva till en uppsättning t min maskin o testa Cool jobbiga e ju o riva bort allt bara Embarassed
Att d blir vibrationer gör mig inget ja eju van med H-D så... Nån som har ....... 619403
Va tror ni om detta då????
Till överst på sidan Gå ner
King of mudders
Mudnats Champion
Mudnats Champion
King of mudders


Antal inlägg : 334
Join date : 09-09-09
Age : 55

Nån som har ....... Empty
InläggRubrik: Sv: Nån som har .......   Nån som har ....... I_icon_minitimetis okt 26, 2010 9:00 pm

Köp en cykel i stället dom håller.........MoHaHaHA Basketball
Till överst på sidan Gå ner
http://www.fuktskyddadehem.se
 
Nån som har .......
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Tech Tips :: Can Am-
Hoppa till: