mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?

Gå ner 
+2
Psonfalun
Grönis
6 posters
FörfattareMeddelande
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetis nov 09, 2010 8:55 pm

fick hem det idag av patrik men som vanligt e bruksanvisningen ett skämt! det fanns inte med nån alls Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 342358
har kollat hemsidan åsså men inte ett skit där heller Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 516570


så någon som vet hur man gör? ska det blötläggas? lindas hårt? löst?


Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 342358
Till överst på sidan Gå ner
Psonfalun

Psonfalun


Antal inlägg : 20
Join date : 09-12-22
Age : 42

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetis nov 09, 2010 11:34 pm

Blötläggas å linda det lagom hårt..
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 12:29 pm

Jag plockar ur alla manualer bara för att retas Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 254521 Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 619403 Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 619403 Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 619403
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Pontus™

Pontus™


Antal inlägg : 299
Join date : 09-10-11
Age : 49

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 2:36 pm

Behöver man manual ska man låta nån annan göra det, är mitt motto.
Iaf till såna high tech grejer som avgasbandage! lol! Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 254521
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvnerd.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 6:46 pm

kalla mej dum eller vad som hellst men har man alldrig gjort det förut då e det svårt att veta hur man gör, men tur att ni e fullärda då från början så ni kan tala om för mej hur man gör What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Bakke

Bakke


Antal inlägg : 76
Join date : 10-09-26
Age : 42

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 7:18 pm

Jag vet inte hur muzzy's ser ut, men de avgas bandage jag använder har limm på baksidan så den fäster av sig själv. Lindar ganska hårt sen najjar jag i början och slut för limmet Smälter ju bort direkt så de blir najtråden som håller i det.
Till överst på sidan Gå ner
http://dirtyridersatv.forum24.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimeons nov 10, 2010 11:26 pm

Grönis skrev:
kalla mej dum eller vad som hellst men har man alldrig gjort det förut då e det svårt att veta hur man gör, men tur att ni e fullärda då från början så ni kan tala om för mej hur man gör What a Face

Eller så är man extremt noggrann, en bra egenskap Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 721617
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Pontus™

Pontus™


Antal inlägg : 299
Join date : 09-10-11
Age : 49

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 12:05 am

Faan grönis jag visste inte att du var en sån känslig kille, det var ett skämt, kanske inte ett av mina bästa men jag försökte iaf.
Sorry! Det var absolut inte mening att dum förklara dig, det känner jag dig inte tillräckligt för att göra.
Jag hör kanske inte till de mest finkänsliga i svedala.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvnerd.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:01 am

AtvNerd skrev:
Faan grönis jag visste inte att du var en sån känslig kille, det var ett skämt, kanske inte ett av mina bästa men jag försökte iaf.
Sorry! Det var absolut inte mening att dum förklara dig, det känner jag dig inte tillräckligt för att göra.
Jag hör kanske inte till de mest finkänsliga i svedala.

det e ingen fara pontus , jag tog det som ett skämt och jag gjorde ett spydigt svar tillbaka och det värka funka muwhahahahahahaah

om jag blir grinig så lär du märka det ;-)

det jag va ute lite efter va mest att muzzy som har så mycket dyra/bra saker inte bryr sej om att skicka med sej bruksanviningar. Sen kan jag hålla med om att jag kanske e lite för noga med det,e helt enkelt så jag e Very Happy jag vill få det rätt på en gång istället för att göra om allt flera gånger.

Sen vet jag att det finns många olika bandage och många olika sätt att göra det på och det va därför jag villa ha hjälp hur jag skulle göra med muzzys bandage.
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:28 pm

Bakke skrev:
Jag vet inte hur muzzy's ser ut, men de avgas bandage jag använder har limm på baksidan så den fäster av sig själv. Lindar ganska hårt sen najjar jag i början och slut för limmet Smälter ju bort direkt så de blir najtråden som håller i det.

Najtråden glöder efter ett tag så det funkar inge bra så jag har satt dit några slangklämmor och fler ska det bli.
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:31 pm

Grönis linda så hårt du kan och sätt dit slangklämmor så sitter det fast Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? 721617
Till överst på sidan Gå ner
Bakke

Bakke


Antal inlägg : 76
Join date : 10-09-26
Age : 42

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:32 pm

Jaså, de har inte jag upplevt ännu, men de beror kanske också vilken typ av bandage man använder, hur mycket värme det avger. För du najar ju uppe på bandaget.
Till överst på sidan Gå ner
http://dirtyridersatv.forum24.se
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:36 pm

Bakke skrev:
Jaså, de har inte jag upplevt ännu, men de beror kanske också vilken typ av bandage man använder, hur mycket värme det avger. För du najar ju uppe på bandaget.

Trodde alldrig det men najtråden glöder Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Bakke

Bakke


Antal inlägg : 76
Join date : 10-09-26
Age : 42

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 8:47 pm

De var som fasen, måste ja hålla lite koll på Smile

Blir du med på lördag Stefan?
Till överst på sidan Gå ner
http://dirtyridersatv.forum24.se
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 9:33 pm

Bakke skrev:
De var som fasen, måste ja hålla lite koll på Smile

Blir du med på lördag Stefan?

Som det verkar just nu så blir ja med.
Till överst på sidan Gå ner
Bakke

Bakke


Antal inlägg : 76
Join date : 10-09-26
Age : 42

Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitimetor nov 11, 2010 9:40 pm

Kanon! Va roligt! cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://dirtyridersatv.forum24.se
Sponsored content





Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? Empty
InläggRubrik: Sv: Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?   Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Någon som lindat sitt avgasrör med muzzys avgaslinning?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Muzzys helsystem
» Muzzys nu även till OUTLANDER

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: