Jag konstaterade i helgen som var när vi var i Säfsen att man träffar många från alla möjliga forum.
Kunde man inte göra en gemensam grej för att lättare kunna se vilka som är aktiva på tävlingar, det spelar ingen roll om det är quad eller mud m.m.
Vi på Atvnerd har satt ett litet ™ bakom våra användarnamn (™ kan stå för team member eller tävlingsmänniska eller vad som helst, men det är hos oss symbolen för att man har ett intresse och deltar i tävlingar med ATV)
Kunde man inte göra samma sak här och i andra forum?
Då kan man innan en tävling kolla runt efter alla möjliga "nicknames" och försöka memorera dem, det borde ju gallra bort väldigt många som man inte kommer att träffa på tävling.
Jag träffade väldigt många i Säfsen, men får i ärlighetens namn säga att jag bara visst (efter en presentation) vilka 4st var, främst genom att jag fick deras nickname på internet.
Jag vill härmed uppmana alla aktiva tävlande i Quad, trial, mud, och andra sanktionerande tävlingar att göra tillägget bakom era användarnamn.
för att få ™ så trycker man på alt knappen och skriver 0153 på det numeriska tangentbordet.
Tacksam halv senil föredetta AtvNörd...Pontus™