mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 vinschlina Något Intresse? Billigt

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimeons nov 04, 2009 12:49 pm

Halloj!

Tänkte kolla interesset.

Har tänkt köpa hem en rulle (100m) vinshlina typ DYNEX-75 superstrong 5mm brottstyrkan på linan är 2900kg och bör räcka gott å väl.

Priset blir 27kr/lpm men enkelt räknat skulle det handla om 400:- för 15meter

Är intresset stort så kan jag plocka hem mer!

Jag skulle vilja ha! =

1.Billy (15m)
2.Conny(15m)
3.Hjacobs(15m)
4.Imud(15m)
5.
6.


Senast ändrad av billygustafsson den mån nov 16, 2009 12:33 am, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 60

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Lina.   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimeons nov 04, 2009 2:18 pm

Jag skulle behöva en ny lina, har wire nu som ser ut som jag vet inte vad.
Jag bor i Örebro men ska till BMK 21:a troligtvis.

//Håkan. lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimeons nov 04, 2009 2:30 pm

hjacobs skrev:
Jag skulle behöva en ny lina, har wire nu som ser ut som jag vet inte vad.
Jag bor i Örebro men ska till BMK 21:a troligtvis.

//Håkan. lol! lol! lol!


Det går säkert att ordna frakt i annat fall till en liten peng.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimetor nov 05, 2009 12:59 pm

Nu har jag beställt en rulle på 100m som kommer under nästa vecka.

2st 15m 400:-

Är det som finns kvar. Först till kvarn!

Linorna kommer att finnas för avhämtning (ev. färdigsplitsade med epoxibehandlade splitsar) på BMK den 21/11 annars finns linor att hämta i nacka när som helst. Kan även skickas med postförskott.


Detta är en utgående produkt hos min leveratör så priset är engångs. Men linor kan eventuellt tas fram vid senare tillfälle till ett annat pris.


Senast ändrad av billygustafsson den mån nov 16, 2009 12:32 am, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 60

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimetor nov 05, 2009 2:21 pm

Hej.

Glömde säga att det var en 15 m lina jag behövde, är den förberedd med ögla för kroken och dyl.

//Håkan. lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimetor nov 05, 2009 2:41 pm

hjacobs skrev:
Hej.

Glömde säga att det var en 15 m lina jag behövde, är den förberedd med ögla för kroken och dyl.

//Håkan. lol! lol! lol!

Dessa linor är inte förberedda. MEN om jag orkar kommer jag att splitsa öglor och epoxi behandla alla splitzarna tills BMK. Annars kan jag fixa ihop en kraftig råbans knop åt dig.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
I mud
Mudnats Champion
Mudnats Champion
I mud


Antal inlägg : 239
Join date : 09-09-09
Age : 47

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimefre nov 13, 2009 4:25 pm

Tja Billy hoppas att du är nöjd med brutten alien . Jag tar gärna 15 meter lina hoppas att du kan fixa splits och kaus. vi hörs Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimemån nov 16, 2009 12:31 am

I mud skrev:
Tja Billy hoppas att du är nöjd med brutten alien . Jag tar gärna 15 meter lina hoppas att du kan fixa splits och kaus. vi hörs Very Happy

Tjena! jag är kanon nöjd!

Självklart fixar jag splits och kaus var bara fundersam över om jag skulle hinna det till BMK men det ordnar sig. bara jag får linan någon gång!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitimefre nov 20, 2009 1:40 pm

Nu har linorna kommit. pga. att tiden blev knapp lämnade jag bort linorna på splitsning. detta blev 200:- för 4linor så 450:- linan om man vill ha splitsade med kaus. Finns 2st 15m utan splits och kaus för 400:-. Hoppas det är okej.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
Sponsored content





vinschlina Något Intresse? Billigt Empty
InläggRubrik: Sv: vinschlina Något Intresse? Billigt   vinschlina Något Intresse? Billigt I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
vinschlina Något Intresse? Billigt
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tjäna pengar på ditt ATV intresse!!!
» INSTÄLLT >>> Krysa med Adam Ladner 13/10 på Birka <<< LÅGT INTRESSE

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Tillbehör ATV-
Hoppa till: