Först och främst vill jag tacka BMK (läs Turbo Peter Audi..nånting)och alla andra sköna lirare för en jättetrevlig helg. Det var klart värt att väntas på. Nu får man längta till Julbordskörning i Fagersta istället (glöm inte att anmäla Er) och minnas genom de bilder som kommer från andra dokumentatörer och fotografer.
Lastning inför avfärd på fredag em.
En mystisk ATV Pirates klubb dyker upp....
Ett skräckfyllt möte med dess PRECIDENT
Då var det dags för en kvälltur, Bergvall hälsar till alla som inte kunde vara med
Fotografen Håkan försöker komma först för att kunna ta lite bilder
Det gick väl sådär....denna gången! Men vänta skall Ni få se....
Zuki som ledde oss genom mörkret gjorde en liten felbedömning, men bara en liten....
Nån som fått tidig ljusklapp
Zuki undrar fortfarande vad som hände....
Däckspöket på BMK spelade Zuki ett spratt under natten....
iMud alias Maccan dyker upp med sitt nyförvärv en Fast (snabb) maskin med en Yamaha 660 snurra i
Men han valde änså Kawan som förmiddagsmaskin. På eftermiddagen sågs han glida runt i denna med FET cigarr
XLNT dyker upp med lånemaskin modell 850 XP utrustad för Rescue uppdrag (vilket han senare fick ångra)
Det var gott om MudHogs reklam på området!
De många utställarna förgyllde tillställningen, 3-500 provkörningar blev det under dagen!
Den gode Bergvall kollar djupet åt oss andra - tack Bergvall den andra vägen var bättre!
Rescue Teamet dokumenterar hur man inte skall göra !
Robban hördes ropa - men Bergvall vad skulle du ut där å göra!
Nu var det inte bara Bergvall som behövde en hjälpande hand!
Å den satt ordentligt fast!
Det var väl själva fa... vad den satt då!
Oj oj tänker Bergvall när han håller på att backa ner i djupet...
Oj oj oj tänker vi andra, men Bergvall då - vad skulle du ner där å göra också....
Bland utställarna kunde det fyndas under dagen! Allt från ATV:er till tillbehör!
Håkan med packningen från 1 övernattning, hur skall det bli på 3 dagarsturen?
Snake Stephan med brud på bönpallen. Undrar vad han har i tanken när han gör allt för att blöta ner henne?!?
Se så nöjd han är med TVÅ Happy Meal (man blir ju inte mätt på en).....
Allt för att grabbarna som väntar hemma skall bli glada - det var Star Wars leksaker i boxarna - så snäll han är.
Det var allt för denna gången från mig. Nu ser jag fram emot alla andras bilder.
Än en gång TACK ALLA SKÖNA SNUBBAR.