precis landat efter helgens bravader har varit såååååå grymt roligt.tackar alla grisar grymt trevligt gäng bra stämmning o så bra killar det här va ju bara starten det kommer bli skitbra
Mudde Mudhogs Örebro
Antal inlägg : 1723 Join date : 09-09-08 Age : 59
Rubrik: Sv: brändåsen sön sep 20, 2009 8:22 pm
Tack till alla deltagare såväl tävlande som publik, det var ju en kanonhelg. Och grattis till Team Highlifter för en kämparinsatts som gav utdelning;
I mud Mudnats Champion
Antal inlägg : 239 Join date : 09-09-09 Age : 47
Rubrik: Sv: brändåsen mån sep 21, 2009 10:32 am
Måndag morgon. Kroppen känns som ett stort blåmärke men själen känns alldeles värm och go. Fy fan vad kul det var i helgen, vilket skönt gris gäng vi är. Hoppas att alla hade det lika roligt som jag. Grädden på moset var total segern i team klassen . Banan var bland det roligaste jag har kört, lagom lång, grym hastighet och mycket aktion och vatten heder åt ban byggarna
Jag vill också speciellt tacka Roffe, Ted, Tommy, Malin och alla fuktionärer som gjorde det här till en kanon helg och hoppas att man är välkommen fler gånger.
Mudde Mudhogs Örebro
Rubrik: Sv: brändåsen mån sep 21, 2009 1:07 pm
I mud skrev:
Måndag morgon. Kroppen känns som ett stort blåmärke men själen känns alldeles värm och go. Fy fan vad kul det var i helgen, vilket skönt gris gäng vi är. Hoppas att alla hade det lika roligt som jag. Grädden på moset var total segern i team klassen . Banan var bland det roligaste jag har kört, lagom lång, grym hastighet och mycket aktion och vatten heder åt ban byggarna
Jag vill också speciellt tacka Roffe, Ted, Tommy, Malin och alla fuktionärer som gjorde det här till en kanon helg och hoppas att man är välkommen fler gånger.
GRYMT (eller hur grisen skulle sagt) kul var det. Självklart vill vi ha grisarna i leran. Det är ju där de hör hemma. Vi har redan börjat förbereda för renovering av banan med ett par nya överraskningar.....
Admin Admin
Antal inlägg : 118 Join date : 09-09-07
Rubrik: Sv: brändåsen mån sep 21, 2009 4:37 pm
GRYYYYYYYYYYYYYYMT!
Vilken helg! Så jäkla bra arrangemang och att grabbarna tog Team Segern!!!! Kommer lite bilder i galleriet under kvällen, jag har fullt upp med att tvätta maskiner
Mudde Mudhogs Örebro
Rubrik: Sv: brändåsen mån sep 21, 2009 5:27 pm
SSATV har gjort en liten bra film med många vinklar;
Mr Mudder Mudnats Champion
Antal inlägg : 202 Join date : 09-09-11 Age : 52
Rubrik: Sv: brändåsen tis sep 22, 2009 8:48 pm
Det va rigtigt roligt trots mina missöden med maskinen Jag ska försöka att redigera lite film någon ledig dag Kanske kan göra det bättre än filmen åvan Synd bara att dom förstörde en bra låt