mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vill du beställa kläder???

Gå ner 
+9
Torrbollen
grizzlyn
Jing
fagersta
Mudzilla
Mudde
hjacobs
nafets
Admin
13 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
grizzlyn

grizzlyn


Antal inlägg : 33
Join date : 09-10-01
Age : 44

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimesön nov 29, 2009 5:01 pm

Går det att få tröjan skickad Question
Jag ska ju inte med på julbordet Sad var tydligen tvungen o va hemma i helgen, fyller visst 30 affraid
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimesön nov 29, 2009 8:37 pm

grizzlyn skrev:
Går det att få tröjan skickad Question
Jag ska ju inte med på julbordet Sad var tydligen tvungen o va hemma i helgen, fyller visst 30 affraid

Grattis i förskott får man väl säga då.

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimesön nov 29, 2009 10:56 pm

Ja hur gör vi med tröjan ska tyvärr inte heller komma upp till julbordskörningen? En lite fråga är de små i storlekarna eller är det som det ska vara.. jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimemån nov 30, 2009 1:10 am

Tröjorna är av ny modell så storleksmässigt vet jag inte än. Vi ville ha mindre Bomull i dem då de krymper.
Jag tror de flesta vill ha dessa under körningar och materialet i sig är mindre viktigt.
Coolare att ha en fin Hood tröja då kanske, lite mer "privat-plagg" om man säger.

Jag tar givetvis en del extra ifall någon eller några prickar fel storlek.

Brute Joel: Ska du ha XXXL????? Sist jag såg dig var du nog en XL eller max XXL???? Laughing Laughing

Ni som inte kommer på Hjulbord, jag kan skicka dem om ni vill ha dem pronto. Kan gissa på en ca 50 kr frakt extra.

Sjösäckarna beställs nu med.

INGA GARANTIER ATT DE HINNS MED TILL HJULBORDET!

De har mycket att stå i med alla julklappar företagen vill ha tryckta. Men jag brukar lyckas i sista stund, eller hur Glaaden?? (vi har vid 2 tillfällen stannat hos tryckaren på väg på event med hojar lastade och allt och nypt plaggen direkt ur tryck maskin)

I morgon Måndag vid lunch kollar jag beställningarna en sista ggn.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Brute-Farsan

Brute-Farsan


Antal inlägg : 50
Join date : 09-11-06
Age : 65

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimemån nov 30, 2009 1:31 pm

Om det ej är försent så ändra jacka o tröja från 3xl till 2xl beställer således: 2tröjor 2xl 1st jacka (grå) 2xl Very Happy Cool
Till överst på sidan Gå ner
Brute-joel

Brute-joel


Antal inlägg : 206
Join date : 09-09-21
Age : 34

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimemån nov 30, 2009 1:49 pm

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitimetis dec 01, 2009 2:29 pm

Nu stänger vi denna tråden då kläderna nu är beställda. Som det verkar hinner tryckaren klart till julbordet. Ni som önskar kläder sända till Er PM:a admin adressuppgifter.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Sponsored content





Vill du beställa kläder??? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du beställa kläder???   Vill du beställa kläder??? - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vill du beställa kläder???
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Handel :: Mudhogs Profil grejer-
Hoppa till: