mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vem är den skyldige - hur började du....

Gå ner 
+3
billygustafsson
nafets
Mudde
7 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 12:45 am

I mitt fall var det Mikael "Palmen" Palms fel. Den dagen han dök upp på radiobilsklubben med sin nya Polaris 800 och sa! Prova en sväng vetja.... och jag min dumme fan (enligt sambon) gjorde det.

Jag kastade upp grabben bakpå och körde en runda på 3-4 minuter. Ja vad som hände vet Ni ju - jag är fast.

Skall jag värdera min 4hjulingsåkning så är umgänget värt 80% och körningen 20%. Tack alla trevliga ATV:are.

TACK Palmen för alla nya vänner du skänkt mig.

Nu vill vi veta hur det kom sig att NI började köra 4hjuling?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
nafets
Mudhogs Sthlm
nafets


Antal inlägg : 136
Join date : 09-09-15
Age : 65

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 7:55 am

Tja Very Happy

Jag var med traktorgrävaren och grävde hos en bekant och
eftersom vi inte vart färdiga på en dag så fick jag låna hans
Honda hem på kvällen Smile

Det var ovanligt långt hem den kvällen Very Happy Very Happy Very Happy

Sen va det kört Shocked skulle bara ha en jag också......

Mvh---nafets--- Cool
Till överst på sidan Gå ner
http://stefan-k.se
billygustafsson

billygustafsson


Antal inlägg : 82
Join date : 09-11-02
Age : 37

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 9:14 am

Började med att jag efter mycket tvekande lånade brorsans polaris 800 (eftersom jag visste redan innan att jag skulle få HA begär) och åkte ut till zuki på ingarö för halloween körningen.

På fredagen efter stog jag där med min alldeles egna moppe vilket har varit helt galet roligt, många nya trevliga vänner det enda minuset kanske är att man inte har umgåtts med sina fyrhjulingslösa vänner på sistone.... men vem vill umgås med ett svin.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mareco.se
Brute-joel

Brute-joel


Antal inlägg : 206
Join date : 09-09-21
Age : 34

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 11:01 am

Vi bor ju på Adelsö (Landet typ) haha. började me att vi köpte en linhai 300 2x4 för mest transport och lek. sedan tyckte vi den va lite slö då vart de en cf-moto me plogpaket så man kunde ploga lite å så. sedan köpte en polare en hjuling å vi började åka lite i skogen å leran tillsammans och upptäckte att de va ju kanon skoj! efter 1 månad så tyckte vi cf'n va lite för klen den me. så vi köpte en kawa 750 sedan har de bara gått vidare KANON SKOJ ! Very Happy

lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
I mud
Mudnats Champion
Mudnats Champion
I mud


Antal inlägg : 239
Join date : 09-09-09
Age : 47

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 1:12 pm

Skara sommar land typ -90. Bert hade fyrhjulingar som man fick låna och åka på en liten crossbana, det var kört redan där. Första egna blev en honda 250 2X4 som jag hade i 3 år Shocked byttes mot en honda 450es, sen införskaffades silver kawan och en till kawa och utvn. Får se vad nästa leksak blir??
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 60

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 2:38 pm

ALLTING ÄR ROFFES FEL.
Mudnationals förra året, nu sitter man i skiten, för alltid.....

Tack Roffe. Very Happy Very Happy Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 6:56 pm

Kul läsning. Jag hoppas alla forum medlemmar ger sin bakgrund.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Palm
Mudhogs Örebro
Palm


Antal inlägg : 469
Join date : 09-09-25
Age : 45

Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitimefre nov 27, 2009 7:12 pm

Kul att man bidragit till nåt så bra Smile
För en annan så har ja suttut och drömt mej bort på alla möjliga slags hjulingar ända sen man första gången såg Suzukis första 250cc:are Sleep Så intresse har funnits så länge ja kan minnas!
Min första hjuling blev en Kawa Prerie 650 01´ Men då kände ja inga likasinnade och den var ju inte vägreggad, så ja åkte inte så mycke på den, så den fick en ny ägare...
Sen när ja såg en Barossa 250 vägreggad så tänkte ja att det var dags igen!
Hade väldigt kul med den, men den var bakhjulsdriven och hade inte nån back, så man hade inte så mycke nytta av den + att den var väldigt liten både i måtten och i motorn. Så den fick oxå sej en ny ägare!
Efter det så sa ja til mej själv att om ja ska ha en hjuling igen så ska det vara en "riktig" maskin, som man även kan ha nytta av. Så då fick det efter mycke spånande bli en Polaris 800 07´
Snacka om att man var nöjd med den maskinen! Tills man började använda den ordentligt..... Fel på fel på fel.
Så ja fick efter mycke om o men en ny 08´ tack vare Roffes hjälp med trilskande Fröviförsäljare (TACK ROFFE cheers )
Men den var inte mycke bättre den, så den fick dom tillbaka efter ett antal månader.
Och nu har ja ju som bekant en tokslö Honda 680!
Men den håller ialf för allt (änsålänge) och det värderas väldigt högt!
Bästa tänkbara polare har man ju fått nu oxå tackvare Roffes initiativtagande till att åka på träffar hela tiden! Very Happy king
Håller med om att typ 80% av nöjjet är att köra ihop med likasinnade!
Så tack Roffe för att du gett åkandet en helt ny dimention!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.no-more-heart-disease.com
Sponsored content





Vem är den skyldige - hur började du.... Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är den skyldige - hur började du....   Vem är den skyldige - hur började du.... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vem är den skyldige - hur började du....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: