mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Babbits frakt priser??

Gå ner 
+2
hjacobs
I mud
6 posters
FörfattareMeddelande
I mud
Mudnats Champion
Mudnats Champion
I mud


Antal inlägg : 239
Join date : 09-09-09
Age : 47

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön nov 29, 2009 10:03 am

Skulle beställa lite delar från babit, allt var ok tills jag skulle välja fraktsätt billigaste alternativet var 140usd Shocked Shocked Shocked . Och nej det var varken stort eller tungt, lite packningar och en gummi grunka. Ok att det var billiga priser på sida med när delarna måste ha egen flygstol på resan över blev det inte så billigt. Eller är det någon som har tips!
Till överst på sidan Gå ner
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön nov 29, 2009 12:13 pm

I mud skrev:
Skulle beställa lite delar från babit, allt var ok tills jag skulle välja fraktsätt billigaste alternativet var 140usd Shocked Shocked Shocked . Och nej det var varken stort eller tungt, lite packningar och en gummi grunka. Ok att det var billiga priser på sida med när delarna måste ha egen flygstol på resan över blev det inte så billigt. Eller är det någon som har tips!

Beställ businessklass det kanske är billigare........ Laughing Laughing Laughing

lol! lol! lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 222
Join date : 09-10-27
Age : 56

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön nov 29, 2009 12:22 pm

eller tallibanfrakt Razz tar ett halvår bara scratch
Till överst på sidan Gå ner
http://www.eastcoastatv.se
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön nov 29, 2009 3:06 pm

Din planta!! Om du uppger kodord "mudhogs" vid beställning så får du 97,5% rabatt på frakten.. så har alltid jag gjort och första 1000 beställningarna bjuder dom på momsen och halva order värdet..de här kan vi tacka gooffroad för! heheheheheheh
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön nov 29, 2009 10:01 pm

Dom är ganska kända för dåliga fraktpriser. Det är ju ganska mycket jobb med export paket från Sverige till land utanför EU, vet inte hur de har det.
Känns som att de slår på och tjänar även på frakten.

När jag handlar där köper jag mycket så då blir det ok.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Jobbe




Antal inlägg : 1
Join date : 09-12-12

Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitimesön dec 13, 2009 1:33 am

Prøv www.speedsupplies.com
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Babbits frakt priser?? Empty
InläggRubrik: Sv: Babbits frakt priser??   Babbits frakt priser?? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Babbits frakt priser??
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Trödje ATV tog hem 3 priser i säter
» Trödje atv vann flest priser i nyköping.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Handel :: Återförsäljare-
Hoppa till: