mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nu är det dags att fixa snorklar.

Gå ner 
+5
Lerputten
Mudzilla
Mudde
hjacobs
kennpe
9 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att fixa snorklar.   Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 03, 2009 1:04 pm

Tobbe skrev:
mudnutz skrev:
Från 25" till 32" blir ju en del Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Lol
ja det säger gumman med geek lol!

lol! lol! lol! Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 JackoffNu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 JackoffNu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Jackoff
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
grizzlyn

grizzlyn


Antal inlägg : 33
Join date : 09-10-01
Age : 44

Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att fixa snorklar.   Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 03, 2009 6:12 pm

jag kör också med gbc gator riktigt bra grepp i dom men tyvär så var det små 27 tummare hadde gärna haft 28or. En kompis köpte innova mudgear 27" men dom är nästan 28" och det verkar va riktigt bra grepp i dom + att dom är billiga, han var den enda som kom över stora surhålet i brändåsen pig
Till överst på sidan Gå ner
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att fixa snorklar.   Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 I_icon_minitimetor dec 03, 2009 8:49 pm

Mycket bra tips och så.. En tackar för all info ni skriver här. Jag tror nog att jag ska satsa på ett par Gator 28" med 12" fälgar. Ska se med min broder om han har något, eller så blir det från GoOffRoad.. Ska sälja min fäljar till bilen för att köpa till ATV istället he he. cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att fixa snorklar.   Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 I_icon_minitimelör dec 05, 2009 3:56 am

Sleep oj oj. Nu är man riktigt seg, gick upp 5 åkte jobba kom hem 15 åkte köpte julklappar, mys med familjen, gick ut i garaget 00.30 och fixa färdigt snorklar och allt annat så nu är det färdig. Nu är kl 02.54. Får provköra den imorgon. Kanske inte så populärt med grannarna om jag startar den nu.. Twisted Evil Twisted Evil eller... Nä det får vänta tills imorgon.. Nu är det iallafall klart. Snorklar på, nu är det bara ner i blötan. pirat
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Sponsored content





Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att fixa snorklar.   Nu är det dags att fixa snorklar. - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nu är det dags att fixa snorklar.
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Honda utan snorklar!!??
» Då var det dags för ny maskin
» Mudnationals 2011 det är dags
» Dags för nerplocknig av hjulingen...
» Dags å visa RZR bygget

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Örebro Mudhogs-
Hoppa till: