kennpe
Antal inlägg : 266 Join date : 09-10-19 Age : 47
| Rubrik: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. sön dec 06, 2009 9:42 pm | |
| Mini pirates, och mini hogsar.. Här kommer lite bilder från Junior ATV/Fiddy träffen för dem små som var i Brändåsen. Den minsta var min knodd som är 3 och körde lite. Sen den äldsta var väl Vincent 14 Dannes grabb.
Sen hade vi ju en tjej som körde Matilda en riktig tuffing, inte riktigt säker men 4 eller 5 är hon. Sen hade vi grabbarna lera.. Riktigt geggiga blev dem. Blivande Mud race mästare. Har lagt en länk med korten efter som det blev en 100 st..
Håll tillgodo.
https://s1013.photobucket.com/albums/af256/atvpirates/Junior%20ATV%206%20dec/ | |
|
Lerputten Mudhogs Örebro
Antal inlägg : 132 Join date : 09-09-28 Age : 57
| Rubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. sön dec 06, 2009 10:21 pm | |
| Kannon bilder, Per Ett gäng trötta och lite iga grabbar som till sist gav upp och åkte hemåt, nöjda med dagens skitgöra. Tog ett tag att få rent maskinerna efter denna behandling. Det lär bli fler sådana här körningar framöver, men det dröjer nog till nästa år nu, eftersom det är mycket annat som ska in i schemat framöver. | |
|
Tobbe
Antal inlägg : 222 Join date : 09-10-27 Age : 56
| |
kennpe
Antal inlägg : 266 Join date : 09-10-19 Age : 47
| Rubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. sön dec 06, 2009 10:42 pm | |
| Ja det var riktigt kul för dem, det såg ut som om dem hade roligt. Min kotte tjata ihjäl mig nu att jag måste laga hans, så han tyckte det var kul iallafall. Hoppas bara att det blir mer tillfällen för dem små. Fast man vart rätt så sugen själv på att köra. | |
|
hjacobs Mudhogs Örebro
Antal inlägg : 203 Join date : 09-09-23 Age : 60
| Rubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. sön dec 06, 2009 11:15 pm | |
| | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Här kommer lite bilder från Junior träffer för dem små. | |
| |
|