SugBritt-AtvAvesta ATV Avesta
Antal inlägg : 55 Join date : 09-11-11 Age : 52
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL tor jan 07, 2010 6:08 pm | |
| Denna gillade Jag, dock osäker på vad alla ni andra vill ha. Prissänkt till endast 149kr, 100% Nylon med flera fickor osv. Är det bra/inte bra med nylon ni som vet? Annars var den enkel o snygg, från strl M-3XL Fodrad Vinterjacka! //Janne | |
|
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL tor jan 07, 2010 6:16 pm | |
| En till, denna gång för 129kr! Behaglig och mjuk jacka med fodrad krage. Jackan har ett extra långt ryggslut som ser till att kalluft inte kryper upp längs ryggen. 2 st frontfickor med dragkedjor, innerficka och invändig mobilficka. Hel dragkedja med kardborrelåsning. Material: 100 % polyester. Tvättråd: 40°C//Janne | |
|
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL tor jan 07, 2010 6:22 pm | |
| Jag fortsätter om ingen har nån invändning Oxå Snygg tycker Jag, Pris 169kr! Snygg softshelljacka i vind- och vattenavvisande material. Hög andningsförmåga motverkar fukt och kyla. Reflexer på fram- och baksidan. Hel dragkedja fram, fyra fickor med dragkedja fram. Skal i tre lager, utåt 93% polyester och 7% spandex, i mitten TPU-membran och insida av mjuk 100% polarfleece. Tvättas i 30°. Färg: Grå/Svart. //Janne | |
|
Mudzilla Mudhogs Sthlm
Antal inlägg : 1250 Join date : 09-09-11 Age : 53
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL fre jan 08, 2010 2:09 am | |
| Åhhh den grå Softshell för 169 kr, vart finns den? Är det ink eller ex moms? Billigt som tusan, om det är samma jacka som pryder axlarna på ca 20 Mudhogs!!! Det ser ut så.
Vi köpte dem för 199 kr och var tillbaka efter en vecka för fler men de kostade då 299 kr......
För övrigt så körde jag med den ev. nya Svartisen jackan. Den var skön, helt vindtät och jag höll värmen med underställ och fleecetröja under (minus 14 grader ute) | |
|
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL fre jan 08, 2010 7:01 pm | |
| - Mudzilla skrev:
- Åhhh den grå Softshell för 169 kr, vart finns den?
Är det ink eller ex moms? Billigt som tusan, om det är samma jacka som pryder axlarna på ca 20 Mudhogs!!! Det ser ut så.
Vi köpte dem för 199 kr och var tillbaka efter en vecka för fler men de kostade då 299 kr......
För övrigt så körde jag med den ev. nya Svartisen jackan. Den var skön, helt vindtät och jag höll värmen med underställ och fleecetröja under (minus 14 grader ute) Alla priserna ink.moms Jag hade fundering på om man skulle köpt in ett gäng o trycka upp lite plagg. Skulle vara roligt o vi i Avesta oxå kunde få lite plagg o visa upp, som du vet;) Mudhogsloggan på ryggen, gooffroad på ena armen o respektive Ort på bröstet, kan det bli bättre? Kanske Mudhogs över grisen o tex Avesta Under grisen? (ryggtrycket). Vill du kolla upp ett pris åt mig? AtvAvestas medlemmar vill ha ca 21 T-shirts + 12 softshell jackor....Tillsammans med alla er andra borde det ju bli en redig order=superduperjumbopriser Är det så att vi från Avesta blir dom enda så ...ja då är det väl så, bättre om vi blir fler som vill ha! | |
|
Mr Mudder Mudnats Champion
Antal inlägg : 202 Join date : 09-09-11 Age : 52
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL fre jan 08, 2010 7:47 pm | |
| Jag tyckte jacka 2 och 3 värkar lovande. Rigtigt bra i pris båda två Bra att skriva vilken region man tillhör. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: JACKOR NY MODELL | |
| |
|