mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 JACKOR NY MODELL

Gå ner 
+9
Alias Bumpa
MUDBALOO
Martin
hjacobs
Brute-joel
Palm
Mudde
billygustafsson
Mudzilla
13 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
SugBritt-AtvAvesta
ATV Avesta
SugBritt-AtvAvesta


Antal inlägg : 55
Join date : 09-11-11
Age : 51

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimetor jan 07, 2010 6:08 pm

Denna gillade Jag, dock osäker på vad alla ni andra vill ha. Prissänkt till endast 149kr, 100% Nylon med flera fickor osv. Är det bra/inte bra med nylon ni som vet?
Annars var den enkel o snygg, från strl M-3XL Fodrad Vinterjacka!

JACKOR NY MODELL - Sida 2 14sku1j

//Janne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvavesta.se
SugBritt-AtvAvesta
ATV Avesta
SugBritt-AtvAvesta


Antal inlägg : 55
Join date : 09-11-11
Age : 51

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimetor jan 07, 2010 6:16 pm

En till, denna gång för 129kr!

JACKOR NY MODELL - Sida 2 2qsrn6e

Behaglig och mjuk jacka med fodrad krage. Jackan har ett extra långt ryggslut som ser till att kalluft inte kryper upp längs ryggen. 2 st frontfickor med dragkedjor, innerficka och invändig mobilficka. Hel dragkedja med kardborrelåsning. Material: 100 % polyester. Tvättråd: 40°C

//Janne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvavesta.se
SugBritt-AtvAvesta
ATV Avesta
SugBritt-AtvAvesta


Antal inlägg : 55
Join date : 09-11-11
Age : 51

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimetor jan 07, 2010 6:22 pm

Jag fortsätter om ingen har nån invändning Smile

Oxå Snygg tycker Jag, Pris 169kr!

JACKOR NY MODELL - Sida 2 212dg87

Snygg softshelljacka i vind- och vattenavvisande material. Hög andningsförmåga motverkar fukt och kyla. Reflexer på fram- och baksidan. Hel dragkedja fram, fyra fickor med dragkedja fram. Skal i tre lager, utåt 93% polyester och 7% spandex, i mitten TPU-membran och insida av mjuk 100% polarfleece. Tvättas i 30°. Färg: Grå/Svart.

//Janne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvavesta.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimefre jan 08, 2010 2:09 am

Åhhh den grå Softshell för 169 kr, vart finns den?
Är det ink eller ex moms?
Billigt som tusan, om det är samma jacka som pryder axlarna på ca 20 Mudhogs!!! Det ser ut så.

Vi köpte dem för 199 kr och var tillbaka efter en vecka för fler men de kostade då 299 kr......


För övrigt så körde jag med den ev. nya Svartisen jackan. Den var skön, helt vindtät och jag höll värmen med underställ och fleecetröja under (minus 14 grader ute)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
SugBritt-AtvAvesta
ATV Avesta
SugBritt-AtvAvesta


Antal inlägg : 55
Join date : 09-11-11
Age : 51

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimefre jan 08, 2010 7:01 pm

Mudzilla skrev:
Åhhh den grå Softshell för 169 kr, vart finns den?
Är det ink eller ex moms?
Billigt som tusan, om det är samma jacka som pryder axlarna på ca 20 Mudhogs!!! Det ser ut så.

Vi köpte dem för 199 kr och var tillbaka efter en vecka för fler men de kostade då 299 kr......


För övrigt så körde jag med den ev. nya Svartisen jackan. Den var skön, helt vindtät och jag höll värmen med underställ och fleecetröja under (minus 14 grader ute)

Alla priserna ink.moms

Jag hade fundering på om man skulle köpt in ett gäng o trycka upp lite plagg. Skulle vara roligt o vi i Avesta oxå kunde få lite plagg o visa upp, som du vet;)
Mudhogsloggan på ryggen, gooffroad på ena armen o respektive Ort på bröstet, kan det bli bättre? Kanske Mudhogs över grisen o tex Avesta Under grisen? (ryggtrycket).

Vill du kolla upp ett pris åt mig? AtvAvestas medlemmar vill ha ca 21 T-shirts + 12 softshell jackor....Tillsammans med alla er andra borde det ju bli en redig order=superduperjumbopriser cheers

Är det så att vi från Avesta blir dom enda så ...ja då är det väl så, bättre om vi blir fler som vill ha!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvavesta.se
Mr Mudder
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Mr Mudder


Antal inlägg : 202
Join date : 09-09-11
Age : 52

JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitimefre jan 08, 2010 7:47 pm

Jag tyckte jacka 2 och 3 värkar lovande.
Rigtigt bra i pris båda två

Bra Idea att skriva vilken region man tillhör.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





JACKOR NY MODELL - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: JACKOR NY MODELL   JACKOR NY MODELL - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
JACKOR NY MODELL
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Handel :: Mudhogs Profil grejer-
Hoppa till: