mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimelör dec 12, 2009 8:59 pm

Av namnet att döma så kan ni kanske ana att jag inte bara e road av gegga,de e bara ett "sidospår" för mej,därför jag inte syns på så många fler träffar än BMK,lediga helger sommartid så e jag runt på landets asfaltbanor,mantorp,gotland ring,kinnekulle mfl och kör banracing med mina 3 audiquattro....skitkul! tyvärr dyrt..
Bilarna har jag byggt själv med audis rally och banracingmodeller som förebild,för er som e nyfikna så finns mängder med byggbilder på alla 3 bilar på min hemsida www.audimotorsport.se

Första bilen jag byggde va en "kopia" på audis sportquattro från -84
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Frontpage
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! 2-3
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! 4-5

Andra bygget e en "kopia" på audi 90 imsa gto som dom körde IMSA serien i USA med -89
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Smalimsakinne
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Smalimsa3
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! DSC00576

Tredje bygget e en "kopia" på audis rallymonster från -85 Audi sportquattro S1
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! DSC04600
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! DSC04586
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! DSC02672.JPG-for-web-LARGE
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Gotland2%20040

Många undrar om jag e sjuk i huvet,JAPP de e jag men jag har också jäkligt mycke roligare än många andra!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 222
Join date : 09-10-27
Age : 56

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimelör dec 12, 2009 10:00 pm

är inte audi fans på nå vis men dessa bilar imponerar, mycket fina cheers känner du hasse blom ifrån hofors ?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.eastcoastatv.se
Jing
Mudhogs Sthlm
Jing


Antal inlägg : 118
Join date : 09-09-12
Age : 49

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimelör dec 12, 2009 11:18 pm

Så jävla grymma!! är själv Grupp B freak.... Shocked
Till överst på sidan Gå ner
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimelör dec 12, 2009 11:49 pm

Tobbe skrev:
är inte audi fans på nå vis men dessa bilar imponerar, mycket fina cheers känner du hasse blom ifrån hofors ?

E dålig på att komma ihåg namn...tror inte jag vet vem de e.. -en till audi tok?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
audimotorsport
Mudhogs Sthlm
audimotorsport


Antal inlägg : 330
Join date : 09-09-09
Age : 51

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimelör dec 12, 2009 11:52 pm

Jing skrev:
Så jävla grymma!! är själv Grupp B freak.... Shocked

Ja..80talet va inte så dumt!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvturbo.se
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 222
Join date : 09-10-27
Age : 56

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimesön dec 13, 2009 1:05 am

audimotorsport skrev:
Tobbe skrev:
är inte audi fans på nå vis men dessa bilar imponerar, mycket fina cheers känner du hasse blom ifrån hofors ?

E dålig på att komma ihåg namn...tror inte jag vet vem de e.. -en till audi tok?

japp en audi tok lol! tror det är en urquatro scratch som han själv gutit skärmar,instrumentbräda mm i kolfiber.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.eastcoastatv.se
Tobbe

Tobbe


Antal inlägg : 222
Join date : 09-10-27
Age : 56

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimesön dec 13, 2009 1:15 am

jag kommer ihåg i börja av -80 talet, 81-82 tror jag det var, då dom körde på isen 2km ifrån där jag bor, har för mej att det var sm-tävlingar, då kom ur-quatron å man tyckte dom var så fräna, dom körde på rallydäck medans 2wd bilarna hadde över 20mm spikdubb. det var tider det när man åkte moppe olagligt
lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.eastcoastatv.se
hjacobs
Mudhogs Örebro
hjacobs


Antal inlägg : 203
Join date : 09-09-23
Age : 59

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimesön dec 13, 2009 2:09 am

Mycket imponerande Peter.

lol! santa lol! santa lol!
Till överst på sidan Gå ner
Torrbollen

Torrbollen


Antal inlägg : 35
Join date : 09-11-14
Age : 45

Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitimesön dec 13, 2009 8:16 pm

Fan va vilka häftiga bilar.
Hade själv en audi gt cupe -84 när jag var 19år. Tyvärr står den på skroten Sad Sad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! Empty
InläggRubrik: Sv: Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!   Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Audimotorsport:s 3 lekstugor på asfalt!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Grattis audimotorsport !
» Audimotorsport byter till RZR farsan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: BIL / JEEP-
Hoppa till: