| Det smäller i framvagnen | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
swemudrace
Antal inlägg : 28 Join date : 09-10-11 Age : 54
| Rubrik: Det smäller i framvagnen sön dec 27, 2009 10:38 pm | |
| Vet ej vad det e men det smäller eller knackar i framvagnen när jag kör va kan det va på en can am -09 är det diffen eller ??? Låter inte bra =( | |
|
| |
myrsloken
Antal inlägg : 97 Join date : 09-09-30 Age : 50
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen tis dec 29, 2009 8:25 pm | |
| Har du kollat nedre kul leden. Verkar poppis på Can Am. Min börjar glappa lite. | |
|
| |
audimotorsport Mudhogs Sthlm
Antal inlägg : 330 Join date : 09-09-09 Age : 52
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen tis dec 29, 2009 11:47 pm | |
| Kan ju även va nån av drivknutarna som e kass å "tuggar" eller diffen men can am diffarna har jag aldrig hört nån som rasat.. Hissa upp,ryck å slit för att hitta ev glapp..snurra hjulen med fulla styrutslag osv.. Hoppas du hittar nåt! /Peter | |
|
| |
Pontus™
Antal inlägg : 299 Join date : 09-10-11 Age : 50
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen ons dec 30, 2009 12:02 am | |
| - audimotorsport skrev:
- Kan ju även va nån av drivknutarna som e kass å "tuggar" eller diffen men can am diffarna har jag aldrig hört nån som rasat..
Hissa upp,ryck å slit för att hitta ev glapp..snurra hjulen med fulla styrutslag osv.. Hoppas du hittar nåt! /Peter rasat och rasat, jag fick en ny på garanti, den var det iofs bara oljud i, den funkade fortfarande. Den skickades till BRP för analys, de hade inte haft nån med det felet förut. på min förra Can-am vill säga! | |
|
| |
Tobbe
Antal inlägg : 222 Join date : 09-10-27 Age : 56
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen ons dec 30, 2009 12:32 am | |
| - AtvNerd skrev:
- audimotorsport skrev:
- Kan ju även va nån av drivknutarna som e kass å "tuggar" eller diffen men can am diffarna har jag aldrig hört nån som rasat..
Hissa upp,ryck å slit för att hitta ev glapp..snurra hjulen med fulla styrutslag osv.. Hoppas du hittar nåt! /Peter rasat och rasat, jag fick en ny på garanti, den var det iofs bara oljud i, den funkade fortfarande. Den skickades till BRP för analys, de hade inte haft nån med det felet förut.
på min förra Can-am vill säga! men försök vara "lite" rädd om den nya nu då låter lite som ett knut fel swemudrace. en dum fråga kanske men har du kollat att muttrarna på hjulen sitter fast ? vet en som hadde liknande symtom å då hadde hjulet lossnat lite. | |
|
| |
swemudrace
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen ons dec 30, 2009 4:21 pm | |
| Ska kolla detta efter nyår jobbar hela nyår så lite ont om tid just nu ,, men tack för tipsen =)) | |
|
| |
Goldenleaf Mudhogs Örebro
Antal inlägg : 49 Join date : 09-09-27 Age : 43
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen tor dec 31, 2009 3:46 pm | |
| - swemudrace skrev:
- Ska kolla detta efter nyår jobbar hela nyår så lite ont om tid just nu ,, men tack för tipsen =))
) Køp en Polaris så ingår de missljus från Fabrik :-) Gott Nytt | |
|
| |
swemudrace
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen lör jan 02, 2010 1:39 pm | |
| - Goldenleaf skrev:
- swemudrace skrev:
- Ska kolla detta efter nyår jobbar hela nyår så lite ont om tid just nu ,, men tack för tipsen =))
) Køp en Polaris så ingår de missljus från Fabrik :-)
Gott Nytt HA HA den va bra Nä jag behåller min lilla buss | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Det smäller i framvagnen | |
| |
|
| |
| Det smäller i framvagnen | |
|