Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena
4 posters
Författare
Meddelande
xlnt Mudhogs Sthlm
Antal inlägg : 65 Join date : 09-09-16 Age : 50
Rubrik: Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena lör jan 30, 2010 12:43 am
Vill få bort dessa fula varningsmärken som sitter på maskinen så jag kan sätta dit Protected by Mudhogs istället Har pillat som bara den men dom nedrans klistermärken sitter fast ordentligt.
Har ni några bra tips på hur man får bort dessa utan att behöva förstöra plasten eller repa lacken?
Pontus™
Antal inlägg : 299 Join date : 09-10-11 Age : 49
Rubrik: Sv: Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena lör jan 30, 2010 12:53 am
varmluftspistol, jag har tagit bort alla mina varningsdekaler, och det sitter enheldel på en Amerikansk produkt.
Värm upp och dra bort med nagel, värm medans du drar...
Tobbe
Antal inlägg : 222 Join date : 09-10-27 Age : 56
Rubrik: Sv: Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena lör jan 30, 2010 1:26 am
högtrycks tvätt tar bort själva dekalen sen tar vax bort klister resterna så vax on vax off
Senast ändrad av Tobbe den lör jan 30, 2010 11:40 am, ändrad totalt 1 gång
Mudzilla Mudhogs Sthlm
Antal inlägg : 1250 Join date : 09-09-11 Age : 53
Rubrik: Sv: Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena lör jan 30, 2010 1:37 am
Det kan vara ett helvete att få bort dem. Jag har sett mattsvarta 850XP där lacken följde med så var försiktig. Bensin är bra för att ta bort klistret sen men du kanske måste behålla alla droppar bensin du kan till maskinen
Sponsored content
Rubrik: Sv: Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena
Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena