mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010

Gå ner 
+15
zuki
King of mudders
Octagon
Lerputten
kennpe
mudjump
Bergvall
Mr Mudder
Mudzilla
Tomas
Goldenleaf
Pontus™
Edge Racing
Palm
Mudde
19 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetis apr 06, 2010 4:59 pm

Vi lär väl käka ute Lördag kan ja tänka??
Torsdag & Fredag kvar alltså.

Jag tror det är en bra idé att fixa käk, inte bara ekonomiskt. Det kommer ju bli rackarns trevligt med.

Hur många var vi i storstugorna?

Vi kan väl göra så att Jag, Robban & Glaaden fixar Fredag Middag, Örebroare Torsdag middag, Övriga fixar 3 frukostar....... Eller nåt?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetis apr 06, 2010 5:28 pm

Mudzilla skrev:
Vi lär väl käka ute Lördag kan ja tänka??
Torsdag & Fredag kvar alltså.

Jag tror det är en bra idé att fixa käk, inte bara ekonomiskt. Det kommer ju bli rackarns trevligt med.

Hur många var vi i storstugorna?

Vi kan väl göra så att Jag, Robban & Glaaden fixar Fredag Middag, Örebroare Torsdag middag, Övriga fixar 3 frukostar....... Eller nåt?

God idé den spinner vi vidare på tycker jag iallafall. Vad säger Ni andra Örebroare?

Jag tror det är två 17 personers stugor så det skall väl roddas ihop mat till ca 35 personer Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Icon_geek
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetis apr 06, 2010 8:36 pm

mudnutz skrev:
Mudzilla skrev:
Vi lär väl käka ute Lördag kan ja tänka??
Torsdag & Fredag kvar alltså.

Jag tror det är en bra idé att fixa käk, inte bara ekonomiskt. Det kommer ju bli rackarns trevligt med.

Hur många var vi i storstugorna?

Vi kan väl göra så att Jag, Robban & Glaaden fixar Fredag Middag, Örebroare Torsdag middag, Övriga fixar 3 frukostar....... Eller nåt?

God idé den spinner vi vidare på tycker jag iallafall. Vad säger Ni andra Örebroare?

Jag tror det är två 17 personers stugor så det skall väl roddas ihop mat till ca 35 personer Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Icon_geek

Det tycker jag låter som en bra ide. Vi får väl prata ihop oss lite om detta alla vi från Örebro med omnejd.
Får väl höra med Danne Friberg om vilka som anmält att de ska med, men det verkade ju som ett helt gäng med Örebroare. bounce bounce
Till överst på sidan Gå ner
Palm
Mudhogs Örebro
Palm


Antal inlägg : 469
Join date : 09-09-25
Age : 45

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimeons apr 07, 2010 10:15 am

Låter ju väldigt vettigt tycker ja oxå Smile
Vi Örebroare kan ju bju på franskbrö, ost och grillkrydda, som fått stå i micron i några min Very Happy
Det är va ja kalar gorme mina vänner Laughing rendeer
Fast vi kanske ska satsa på nåt annat... Va vet ja. tongue
Helstakt pig kanske? Men det kanske ses som stötande i vårat sällskap Wink Laughing
Vi är ju inte kannibaler... Evil or Very Mad geek
Till överst på sidan Gå ner
http://www.no-more-heart-disease.com
Mr Mudder
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Mr Mudder


Antal inlägg : 202
Join date : 09-09-11
Age : 52

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimeons apr 07, 2010 3:59 pm

Det blir Bullens pilsner korv och vitabönor värmt i burkarna.
Och naturilgtvis serverat med kranvatten för den som vill.
Det blir inte så mycke disk en sked och gaffel per man + att man får dricka under kranen.
lol! lol! lol! lol!
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimeons apr 07, 2010 6:07 pm

Fiskpinnar i brödrosten och remouladsås på tub...... Fina krejer...
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetor apr 08, 2010 8:03 pm

Tänkte höra när Ni eller Vi Örebro gänget tänkte åka upp till Stöten? Vi åker Torsdag men vet inte vilket tid, vore kul om vi åkte samtidigt ect.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetor apr 08, 2010 8:20 pm

kennpe skrev:
Tänkte höra när Ni eller Vi Örebro gänget tänkte åka upp till Stöten? Vi åker Torsdag men vet inte vilket tid, vore kul om vi åkte samtidigt ect.

Jag åker upp på onsdag för att bygga bana med pistmaskin snubbarna.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimefre apr 09, 2010 8:36 pm

Vilka mer än jag har med sina familjer upp? Kunde ju kanske vara kul om vi kunde hitta på något spektakel med barnen. Jag kan kanske låna en skoter med släde om vi skall ta med dom på någon av fjällturerna. En korvgrillning på fjället eller ett plastpåse (eller pulka)race i nån av de avstängda backarna. Det är ju lite förbjudet annars.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 4:54 pm

mudnutz skrev:
Vilka mer än jag har med sina familjer upp? Kunde ju kanske vara kul om vi kunde hitta på något spektakel med barnen. Jag kan kanske låna en skoter med släde om vi skall ta med dom på någon av fjällturerna. En korvgrillning på fjället eller ett plastpåse (eller pulka)race i nån av de avstängda backarna. Det är ju lite förbjudet annars.

Jag har med familjen och skoter har vi tillgång till 1 ev 2 st från våran medhavda gäst, oklart med släde.
Familjen vill gärna med på en fjälltur, som pasagerare på kawa eller i släde efter skoter kvittar nog, bara det blir korvgrillning och lite annat kul också. cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 4:56 pm

kennpe skrev:
Tänkte höra när Ni eller Vi Örebro gänget tänkte åka upp till Stöten? Vi åker Torsdag men vet inte vilket tid, vore kul om vi åkte samtidigt ect.

Vi åker vid 14 tiden ca på torsdag, sedan vet jag ej om vi tar egen kärra eller om vi kan samlasta hjuling med Roffe och vi tar hans kärra eller om han tar med vår hjuling, får utredas senare.
What a Face What a Face
Till överst på sidan Gå ner
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 6:59 pm

Lerputten skrev:
kennpe skrev:
Tänkte höra när Ni eller Vi Örebro gänget tänkte åka upp till Stöten? Vi åker Torsdag men vet inte vilket tid, vore kul om vi åkte samtidigt ect.

Vi åker vid 14 tiden ca på torsdag, sedan vet jag ej om vi tar egen kärra eller om vi kan samlasta hjuling med Roffe och vi tar hans kärra eller om han tar med vår hjuling, får utredas senare.
What a Face What a Face

Oki. Ska snacka lite med broder Danne, får se hur han har tänkte det också. Jag har för mig att han har sakt att han vill åka upp rätt så tidigt på dagen också runt 14 där omkring.. scratch
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 7:10 pm

1 förslag, jag kommer vara på plats från onsdag varför det kanske vore idé om Örebroarna fixade middag torsdag kväll. Vad sägs om kl 20.00 är det för sent eller för tidigt?

De flesta verkar åka straxt efter lunch å det kan då bli lite snärjigt för Sthkm att fixa middagen.

Jag tänker mig en pastarätt då den också går bra att värma för de som ev. kommer lite på efterkälken.

Hur känns detta?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mr Mudder
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Mr Mudder


Antal inlägg : 202
Join date : 09-09-11
Age : 52

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 7:47 pm

Jag kommer åka ganska tidigt på torsdag.
Men hur är det tänkt Question Ska vi laga mat till alla eller stuga för stuga Question
Personligen tror jag mer på stuga för stuga.
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 8:35 pm

Mr Mudder skrev:
Jag kommer åka ganska tidigt på torsdag.
Men hur är det tänkt Question Ska vi laga mat till alla eller stuga för stuga Question
Personligen tror jag mer på stuga för stuga.

Jag har ingen aning, vet inte ens vilka som bor i vilka stugor. Tänkte nog laga till alla men det är kanske overkill!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
mudjump

mudjump


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-29
Age : 51

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimelör apr 10, 2010 8:58 pm

Känns som det blir lite bökigt att fixa käk till 35 pers i ett fjällstuge kök.

Jag tycker oxå att varje stuga fixar sin egen mat.

Pasta låter som ett bra och enkelt förslag.
Till överst på sidan Gå ner
Mr Mudder
Mudnats Champion
Mudnats Champion
Mr Mudder


Antal inlägg : 202
Join date : 09-09-11
Age : 52

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimesön apr 11, 2010 6:29 pm

Det kanske är dags att kolla vilka som kommer,bor vart mm
Så att det går att planera lite Iaf
Dom jag vet om är.
Jag själv
Gladen
Patrik
Roffe
Palm
Danne
Jimbo

fyll på
Till överst på sidan Gå ner
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 47

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimesön apr 11, 2010 6:33 pm

Per (Kennpe) Dannes lillebror
Bor i Åsbro
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimesön apr 11, 2010 8:01 pm

vi är 4st med jimbo

zuki
tomas
jakob
crister
Till överst på sidan Gå ner
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimesön apr 11, 2010 9:47 pm

Jag med familj + 1, totalt 4 st What a Face
Bor i någon av stugorna, kollar mer med Danne imorgon måndag hur stugbokningarna ser ut. bounce
Till överst på sidan Gå ner
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimemån apr 12, 2010 11:54 am

Sad Denna gång är det jag som grämer mig att jag inte kan följa med.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimemån apr 12, 2010 8:57 pm

Har snackat snabbt med Danne idag och det verkar som det blivit några avhopp ifrån stugbokningarna.
Är det några fler som vill med så finns det plats i stugorna.
Han talade om att vi var 22st totalt som kommer bo i stugorna.

Pga denna ovisshet i hur många vi blir så känns det svårt att organisera mat för alla.
Kanske enklas att lösa maten stugvis, men eftersom jag inte fått någon fördelning på vem som ska bo var, så återkommer jag senare ikväll, för att om möjligt få någon klarhet i detta.

Shocked Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimemån apr 12, 2010 9:04 pm

Lerputten skrev:
Har snackat snabbt med Danne idag och det verkar som det blivit några avhopp ifrån stugbokningarna.
Är det några fler som vill med så finns det plats i stugorna.
Han talade om att vi var 22st totalt som kommer bo i stugorna.

Pga denna ovisshet i hur många vi blir så känns det svårt att organisera mat för alla.
Kanske enklas att lösa maten stugvis, men eftersom jag inte fått någon fördelning på vem som ska bo var, så återkommer jag senare ikväll, för att om möjligt få någon klarhet i detta.

Shocked Shocked

De va illa, när jag talade med danne vid lunch fanns det tre lediga platser. Nåväl 11 per 17 manna stuga, då lär det ju inte bli trångt iallafall Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Icon_geek
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetis apr 13, 2010 8:49 pm

Vilka deltagare har jag missat;

Rolf, Yama
Micke, Honda
Danne, ??
Jimbo, ??
Morgan, Kawa
Kennpe, Suka
Jimmy, Polaris
Anders, Polaris
Patric, XT/p
Gladen, Renegade
Zuki Kawa
Pasi kawa
Tomas Kawa
Jacob cf X7
Krister Kawa
Robban, Kisse Cat
Morgan (mudjump) ??
Björn Friström ??
Torgny Liljedahl ??
Stefan Sund ??
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Lerputten
Mudhogs Örebro
Lerputten


Antal inlägg : 132
Join date : 09-09-28
Age : 57

Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitimetis apr 13, 2010 9:11 pm

Lerputten skrev:
Har snackat snabbt med Danne idag och det verkar som det blivit några avhopp ifrån stugbokningarna.
Är det några fler som vill med så finns det plats i stugorna.
Han talade om att vi var 22st totalt som kommer bo i stugorna.

Pga denna ovisshet i hur många vi blir så känns det svårt att organisera mat för alla.
Kanske enklas att lösa maten stugvis, men eftersom jag inte fått någon fördelning på vem som ska bo var, så återkommer jag senare ikväll, för att om möjligt få någon klarhet i detta.

Shocked Shocked

Det blir nog så att var och en löser sitt när det gäller maten, "knytis" med andra ord.
Man kan ju prata ihop sig och försöka lösa det tillsammans med de närmaste polarna, så slipper det bli helt kaos i köken, när alla gör varsin sak.

Vi får nog i oss lite mat på ett eller annat sätt i allafall, så det borde inte gå någon nöd på oss.
Syns på torsdag.
What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010   Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010 - Sida 3 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Stöten Grand Finale MudHogs klubbmästerskap 2010
Till överst på sidan 
Sida 3 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Race bilder från Stöten Snow Mud 2010 Grand Finale
» SnowMud ATV Grand Finale 2011 15 - 17 APRIL
» stöten 2010
» Skoter krasch i Stöten 2010
» Mudzillas bilder Stöten 2010

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Mudhogs Körning-
Hoppa till: