mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimemån mar 15, 2010 4:51 pm

Nu måste vi hjälpas åt! Det är nämligen dags att rita ut vilka
kraftledningsgator vi skulle vilja använda som ligger på Svea Skogs
marker. Detta för att vi sen skall kunna söka tillstånd från respektive
kommun och för att kunna informera berörda jaktlag m.fl.

Läs mer på www.satvf.se där finns denna kartfunktion för att se vilka kraftledningsgator som är aktuella.

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på SveaSkog_karta
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
grizzlyn

grizzlyn


Antal inlägg : 33
Join date : 09-10-01
Age : 44

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimemån mar 15, 2010 8:41 pm

Jag är helrutten på det här med data, var inne på sveaskogs sida men fattar inte hur jag får upp kraftledningsgator och hur jag ska göra för att mejla det till satvf . Men varenda meter i Nora området är ju intresant. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimemån mar 15, 2010 8:48 pm

grizzlyn skrev:
Jag är helrutten på det här med data, var inne på sveaskogs sida men fattar inte hur jag får upp kraftledningsgator och hur jag ska göra för att mejla det till satvf . Men varenda meter i Nora området är ju intresant. Very Happy

Det är nog inte så mycket din datakunskap. Kraftledningsgatorna är inte utmärka på deras kartor - man får ta en annan tex Eniro eller Hitta och välja flygfoto då syns de enklast. Sen får man rita in det på Sveaskogs kartan som man skrivit ut. Det är inte 100 men det behöver det inte vara då det "bara" gäller befintliga kraftledningsgator.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Edge Racing
Återförsäljare
Edge Racing


Antal inlägg : 135
Join date : 09-10-21
Age : 63

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimelör maj 01, 2010 4:35 pm

Fick idag ställa upp på en av mina åtagande till hustrun som kompensation för all fyrhjulingskörning, 1,5 mils vandring på Bergslagsleden.

Då gäller det ju också givetvis att reka för eventuella kommande körningar.

Kraftledningsgata norrut
Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Kraftgata1

Söderut
Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Kraftgata2
Till överst på sidan Gå ner
PENNYBRIDGE

PENNYBRIDGE


Antal inlägg : 17
Join date : 09-12-12
Age : 40

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimelör maj 01, 2010 10:21 pm

grizzlyn skrev:
Jag är helrutten på det här med data, var inne på sveaskogs sida men fattar inte hur jag får upp kraftledningsgator och hur jag ska göra för att mejla det till satvf . Men varenda meter i Nora området är ju intresant. Very Happy


du är juh fanime helrutten... pig
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/#/group.php?gid=110556736091
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimesön maj 02, 2010 9:25 am

Jag har skickat ett mail till dig roffe eller till satvf mail adress, har ni fått det????
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitimesön maj 02, 2010 3:17 pm

kennpe skrev:
Jag har skickat ett mail till dig roffe eller till satvf mail adress, har ni fått det????

Japp, det har vi.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Sponsored content





Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på Empty
InläggRubrik: Sv: Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på   Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nu är det dags att meddela vilka kraftledningsgator vi vill köra på
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vad har ni för hobby utom att köra ATV/UTV
» Då var det dags för ny maskin
» Nu är det dags att fixa snorklar.
» Dags å visa RZR bygget
» Mudnationals 2011 det är dags

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Föreningar m.m. :: Svenska ATV Föreningen-
Hoppa till: