| Sveriges första ATV Trial tävling | |
|
+6audimotorsport 700:an LiTo Offroad King of mudders Mr Mudder Mudde 10 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
offroadman
Antal inlägg : 24 Join date : 09-10-08 Age : 55
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tor okt 08, 2009 11:57 am | |
| Anmälde mig också till denna tävling, ser nu verkligen fram i mot att testa denna form av Atv event //Johan | |
|
| |
Mudde Mudhogs Örebro
Antal inlägg : 1723 Join date : 09-09-08 Age : 59
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tor okt 08, 2009 12:07 pm | |
| Kul, då ses vi där. Verkar bli en hel del tävlande - kul | |
|
| |
700:an
Antal inlägg : 20 Join date : 09-09-27 Age : 39
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tis okt 13, 2009 6:49 pm | |
| avanmäld pga skadad sågade mig i benet men vi får vel vara hejarklack de e vi ju bra på | |
|
| |
Mudde Mudhogs Örebro
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tis okt 13, 2009 7:24 pm | |
| Aj Aj Aj då, verkar ju inte helt bra. Hoppas du snart är på "benen" igen ;-) | |
|
| |
King of mudders Mudnats Champion
Antal inlägg : 334 Join date : 09-09-09 Age : 55
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tis okt 13, 2009 7:45 pm | |
| Ja det låter inte något vidare skönt plåstra om dig nu å ta det lugnt med sågen nästa gång | |
|
| |
offroadman
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tis okt 13, 2009 10:35 pm | |
| MudNutz!
Vilken sorts killswitch har du kopplat in? en som bryter eller en som kopplar ihop strömmen
Jag köpte en Killswitch som visade sig koppla ihop strömmen när man drog isär kontakten, men nu så funderar jag på var jag ska koppla in den, för det bör väl vara enklare med en som bryter istället, och då koppla den mot tändpolen.
Mvh Johan | |
|
| |
Mudde Mudhogs Örebro
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tis okt 13, 2009 10:48 pm | |
| - offroadman skrev:
- MudNutz!
Vilken sorts killswitch har du kopplat in? en som bryter eller en som kopplar ihop strömmen
Jag köpte en Killswitch som visade sig koppla ihop strömmen när man drog isär kontakten, men nu så funderar jag på var jag ska koppla in den, för det bör väl vara enklare med en som bryter istället, och då koppla den mot tändpolen.
Mvh Johan Jag måste kolla för det var HE som satte dit den. Just nu funderar jag över vad som har brunnit på hojen. Det rök som fan under höger framskärm. Så kraftigt att det inte gick att lokalisera varifrån. Servon eller Vinchen..... Skall ta tag i det i morgon fm och kollar då samtidigt var killern är inkopplad. Men jag är tämligen säker på att det är en som bryter! | |
|
| |
offroadman
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling tor okt 15, 2009 10:19 am | |
| Nu kan jag svara på min egna fråga Jag skaffade en brytande dödmansgrepp, som jag kopplade in via stoppknappen som sitter på styret. Det var enkelt att utföra och uppfyller sin funktion. Tar mig en testrunda idag inför tävlingen i helgen, då jag känner mig lite ringrostig pga det var ca 2månader sedan jag körde med min maskin. Vi ses på lördag //Johan | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Sveriges första ATV Trial tävling | |
| |
|
| |
| Sveriges första ATV Trial tävling | |
|