mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? Empty
InläggRubrik: Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?   Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? I_icon_minitimetis maj 11, 2010 10:02 pm

Hoj o hoj

Jag undrar om någon har en hjälmkamera att låna ut inför Trailen på lördag? Jag skulle vilja prova att sätta den på hojen och se om det kan bli lite coola filmer.

Sätter man den på hojen tror jag att man kanske upplever banan mer realistiskt än om man har den på hjälmen.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
zuki
Mudhogs Sthlm
zuki


Antal inlägg : 405
Join date : 09-09-11
Age : 50

Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? Empty
InläggRubrik: Sv: Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?   Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? I_icon_minitimetis maj 11, 2010 10:46 pm

kolla med pirre
Till överst på sidan Gå ner
Edge Racing
Återförsäljare
Edge Racing


Antal inlägg : 135
Join date : 09-10-21
Age : 63

Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? Empty
InläggRubrik: Sv: Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?   Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? I_icon_minitimetis maj 11, 2010 10:47 pm

mudnutz skrev:
Hoj o hoj

Jag undrar om någon har en hjälmkamera att låna ut inför Trailen på lördag? Jag skulle vilja prova att sätta den på hojen och se om det kan bli lite coola filmer.

Sätter man den på hojen tror jag att man kanske upplever banan mer realistiskt än om man har den på hjälmen.

Hör av dig
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? Empty
InläggRubrik: Sv: Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?   Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? I_icon_minitimeons maj 12, 2010 9:42 am

Jag fick en GoPro kamera av Pontus. Har inte hunnit kolla hur den funkar men den är liten och smidig.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Sponsored content





Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? Empty
InläggRubrik: Sv: Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?   Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nån som har en Hjälmkamera inför Nyköping?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» GRUPP KÖP av GO PRO hd hjälmkamera
» Körning i Nyköping 6/1
» Nyköping 15/10
» nyköping 14-15 maj
» Team på Nyköping

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: