mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tjuv och sabotör i Villingsberg

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

Tjuv och sabotör i Villingsberg Empty
InläggRubrik: Tjuv och sabotör i Villingsberg   Tjuv och sabotör i Villingsberg I_icon_minitimemån maj 31, 2010 11:39 am

Se upp där ute!

Under helgen i Villingsberg råkade jag ut för sabotage.

På väg ut på kvälls styrningen började lilla blå gå jättedåligt och stannade titt som tätt. Den startade med full choke så något var helt klart saboterat. På plats kollade vi lite snabbt upp insugs gummin, slangar mm.

Efter lite efterforskning visade det sig att någon hade snott "nästa" all bensin.... Å det kan inte ha varit lite heller för jag tankade fullt när vi var i Stöten och sen fyllde jag på ett par styrningar senare, närmare bestämt i Nyköping då jag hällde i hela 3 liter.

Som tur var hade vi med ett par vänliga Sthlmare som kunde bistå med 2 liter så det blev köra hela kvällen ändå men jag kommer säkert bli tvungen att tanka mer redan nästa styrning.....Fy fan för folk som inte kan köpa egen soppa Tjuv och sabotör i Villingsberg Icon_rolleyes

Så se upp därute - någon har fått nojja på att slanga ur våra ATV:er - det är iallafall min slutsats!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Palm
Mudhogs Örebro
Palm


Antal inlägg : 469
Join date : 09-09-25
Age : 45

Tjuv och sabotör i Villingsberg Empty
InläggRubrik: Sv: Tjuv och sabotör i Villingsberg   Tjuv och sabotör i Villingsberg I_icon_minitimesön jul 04, 2010 12:28 am

Hehe!
Ja, det är inte klokt sån där Wink
Synd oxå att det var just din maskin som skulle råka ut för det, den som drar så mycke Laughing
Hade ju vari annat om det hade varit en Polaris 850, som går så snålt Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
http://www.no-more-heart-disease.com
 
Tjuv och sabotör i Villingsberg
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Villingsberg 2011-07-30!
» Bilder från Villingsberg
» Enduro Team XEtreme Villingsberg
» Bilder Team Extreme Villingsberg
» ATV Enduro Extreme från Villingsberg

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: