mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 " Natt-körning 11/9 "

Gå ner 
+11
Edge Racing
Bergvall
I mud
mudjump
Mudzilla
kennpe
grothen
nafets
Mudde
Go Offroad
ksb64
15 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro
Mudde


Antal inlägg : 1723
Join date : 09-09-08
Age : 58

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimefre sep 10, 2010 10:24 pm

Terra skrev:
Tjenare gott folk!
Imorgon kommer vi, ett gäng (6 pers.) från UndergroundATV med 4 ATV och 2 quad. Vi åker från södra Stockholm vid 15.00 efter att vi monterat färdigt alla extraljusen är det tänkt. Hoppas det finns plats för oss också Smile
Ser fram emot att få träffa er...
Mvh.

Ni är så varmt välkomna - kul med nya ansikten " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Icon_cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
King of mudders
Mudnats Champion
Mudnats Champion
King of mudders


Antal inlägg : 334
Join date : 09-09-09
Age : 55

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimefre sep 10, 2010 10:42 pm

Jag och Robban ( Mr mudder ) träffas kl 10.00 Shell alby för att åke ner till Nyköping vi ses pig
Till överst på sidan Gå ner
http://www.fuktskyddadehem.se
Terra

Terra


Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-10
Age : 57

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 12:30 am

mudnutz skrev:
Terra skrev:
Tjenare gott folk!
Imorgon kommer vi, ett gäng (6 pers.) från UndergroundATV med 4 ATV och 2 quad. Vi åker från södra Stockholm vid 15.00 efter att vi monterat färdigt alla extraljusen är det tänkt. Hoppas det finns plats för oss också Smile
Ser fram emot att få träffa er...
Mvh.

Ni är så varmt välkomna - kul med nya ansikten " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Icon_cheers

Tack, tack... Dom orden värmer Smile - håller med...
Till överst på sidan Gå ner
Terra

Terra


Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-10
Age : 57

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 12:38 am

King of mudders skrev:
Jag och Robban ( Mr mudder ) träffas kl 10.00 Shell alby för att åke ner till Nyköping vi ses pig

Jag ville också åka ner tidigare än vad som bestämts. Men Johan fick intrycket att det var bortåt kvällen som gällde efter gårdagens telefonsamtal . Tyvärr inget jag kan ändra på nu Sad Men, men... det skall bli kul det här bounce
Till överst på sidan Gå ner
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 8:33 am

Terra skrev:
King of mudders skrev:
Jag och Robban ( Mr mudder ) träffas kl 10.00 Shell alby för att åke ner till Nyköping vi ses pig

Jag ville också åka ner tidigare än vad som bestämts. Men Johan fick intrycket att det var bortåt kvällen som gällde efter gårdagens telefonsamtal . Tyvärr inget jag kan ändra på nu Sad Men, men... det skall bli kul det här bounce

Very Happy Jag håller med övriga, cheers kul med nya ansikten.
Rolling Eyes jag vet inte vart Johan ringde???
Redan för ca,3 veckor sedan skrev jag här att jag är på plats från ca,10.00
Vi är ett par st,som kommer jobba lite med området. Vill nån / några förena nytta med nöje är det bara kul.
Kl:15 stänger anläggningen för Enduro-träning, innan dess så får vi hålla oss vid "sidan" om.

Ps, Quad-träning på crossbanan mellan 13-16, det brukar vara några st,

Very Happy vi syns under dagen Very Happy
Ring mig på 0708-326013 om ni dyker upp och jag inte är vid klubbstugan.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
Terra

Terra


Antal inlägg : 4
Join date : 10-09-10
Age : 57

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 8:52 am

ksb64 skrev:
Very Happy Jag håller med övriga, cheers kul med nya ansikten.
Rolling Eyes jag vet inte vart Johan ringde???
Redan för ca,3 veckor sedan skrev jag här att jag är på plats från ca,10.00
Vi är ett par st,som kommer jobba lite med området. Vill nån / några förena nytta med nöje är det bara kul.
Kl:15 stänger anläggningen för Enduro-träning, innan dess så får vi hålla oss vid "sidan" om.

Ps, Quad-träning på crossbanan mellan 13-16, det brukar vara några st,

Very Happy vi syns under dagen Very Happy
Ring mig på 0708-326013 om ni dyker upp och jag inte är vid klubbstugan.

Johan letade fram något nummer från en hemsida, vet ej heller vem han talade med. Inte hela världen, huvudsaken är att vi kommer ner och får lära känna er Very Happy Fast jag skulle gärna ha tagit några varv på crossbanan för det är så jäkla kul, men det får väl bli en annan gång.

Hej så länge!
Till överst på sidan Gå ner
King of mudders
Mudnats Champion
Mudnats Champion
King of mudders


Antal inlägg : 334
Join date : 09-09-09
Age : 55

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 9:03 am

King of mudders skrev:
Jag och Robban ( Mr mudder ) träffas kl 10.00 Shell alby för att åke ner till Nyköping vi ses pig

Jaha Robban försovit sig så vi blir en timma sen men,men vi ses snart!!!!!!!!!!!! Sleep
Till överst på sidan Gå ner
http://www.fuktskyddadehem.se
ksb64
Mudhogs Nyköping
ksb64


Antal inlägg : 149
Join date : 09-12-12
Age : 59

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimelör sep 11, 2010 11:10 pm

cheers cheers cheers
Precis hemkommen efter 13 tim på banan.
Vi körde Endurospår, Freeride när det var sunny
Vi körde Endurospår, Freeride och Endurospår baklänges när det blev mörk What a Face


Very Happy Very Happy Tack alla som kom och gjorde det så kul Very Happy Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stureberg.blogspot.com
kennpe

kennpe


Antal inlägg : 266
Join date : 09-10-19
Age : 46

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimesön sep 12, 2010 9:05 am

Tack alla för en riktigt rolig och utmanande dag. Är helt slut i kroppen. Synd bara att det var så många som bangade ur.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.atvpirates.se
mudjump

mudjump


Antal inlägg : 46
Join date : 09-10-29
Age : 50

" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitimesön sep 12, 2010 2:08 pm

Det var kanon kul att prova på enduro spåret, ganska fysiskt krävande.

Det var oxå kul med freeride i mörkret med lite olika äventyr, punka en rullning och lite annat som hör en mörkerkörning till. Twisted Evil Laughing affraid
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





" Natt-körning 11/9 " - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: " Natt-körning 11/9 "   " Natt-körning 11/9 " - Sida 3 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
" Natt-körning 11/9 "
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
 Liknande ämnen
-
» Natt körning??
» Natt körning den 21 juli
» Natt utrustad RZR
» körning på bmk
» körning den 14

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: Träffar/Körning :: Nyköpings MS-
Hoppa till: