mudhogs
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

mudhogs

Sveriges skitigaste forum!
 
HemGalleriLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitimelör nov 06, 2010 2:25 pm

Har gjort lite 300 timmars service på bettan idag, rev även bort remmen å mätte den. Om jag förstår rätt som ska man byta den om den kommer ner till 28mm enligt manualen, humm min va 26mm.
Kanske dags att byta då eller vad säger ni Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 254521


Sen putsa jag av skivorna åsså för dom va blanka som fan alltså.. har inte gjort nått alls på variatorn på 300 timmar och den såg lite sliten ut Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 619403

Men nu e det ren å fint som en bebisröv, så nu ska jag bara dit med en ny rem sen går den 300 timmar till hoppas jag Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 721617
Till överst på sidan Gå ner
Mudzilla
Mudhogs Sthlm
Mudzilla


Antal inlägg : 1250
Join date : 09-09-11
Age : 52

Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Sv: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitimelör nov 06, 2010 4:02 pm

Teryx remmen ska hålla 200h enligt Kawasaki på en 625 kg tung maskin. Den sitter som en räkmacka på Bruten Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudhogs.se
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Sv: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitimelör nov 06, 2010 4:10 pm

den bör ju hålla 300 timmar på min brutte då kanske Razz kommer bli intresant att testa hur den funkar.
Till överst på sidan Gå ner
Lowest

Lowest


Antal inlägg : 168
Join date : 10-09-21
Age : 57

Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Sv: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitimelör nov 06, 2010 9:05 pm

Teryx remmen går fint som fan Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 8892
Till överst på sidan Gå ner
Grönis

Grönis


Antal inlägg : 418
Join date : 10-08-02
Age : 47

Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Sv: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitimelör nov 06, 2010 11:26 pm

Lowest skrev:
Teryx remmen går fint som fan Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 8892

jag kan ju inte vara sämmre än dej Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: 749879
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: Empty
InläggRubrik: Sv: Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:   Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock: I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rev bort remmen för att slipa mina skivor :shock:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Behöver tips på hur jag ska ta bort klistermärkena
» Mina filmer från Säterträffen.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
mudhogs :: ATV :: Övrigt snick snack-
Hoppa till: